Monday, April 22, 2013

Set Eu Four Pack

  No comments    
categories: 

Set ini sesuai diambil oleh semua golongan sama ada suami, isteri, ibu menyusukan anak, dan ibu hamil,juga kepada ibu-ibu yang mengalami kemeruduman susu ketika haid (PMS). Jadi,kepada anda yang tidak minum susu,  terutamanya kepada ibu-ibu hamildan menyusu, set ini amat sesuai untuk anda kerana kalsium shaklee yang dikenali sebagai Ostematrix mempunyai kandungan kalsium harian yang diperlukan oleh tubuh badan dengan formula lengkap kalsium, magnesium dan Vitamin D. Adanya magnesium dalam Ostematrix ini membantu meningkatkan penyerapan kalsium ke dalam badan dengan lebih efektif.

 

Apa Kelebihan Set Eu Four Pack?
  • Sangat membantu suami / isteri berasa lebih cergas dan bertenaga
  • Sangat sesuai untuk ibu yang menyusukan anak dalam membantu untuk meningkatkan penghasilan susu dengan lebih cepat.
  • bagus untuk ibu hamil dalam memenuhi keperluan kalsium yg diperlukan bagi mengelakkan rasa kejang dan simptom kekurangan kalsium yang lain ketika hamil
  • sangat sesuai untuk anda yang selalu mengalami kebas-kebas, sakit sendi dan tulang, sakit belakang dan lutut.
Jom kita tengok kelebihan kandungan dalam set ini:

1.  Vitamin B 

~ Vitamin ini penting untuk membantu meningkatkan tenaga, serta melegakan kepenatan/kelesuan dan stress kerana vitamin B berperanan untuk menukarkan makanan yang kita ambil kepada tenaga; membantu memberi mood yang baik dan tenang serta meningkatkan fokus; penting untuk kecantikan juga kerana vitamin B memelihara kulit dari dalam.

2. Vitamin C

~ bertindak sebagai anti-oksidan serta berperanan untuk menjadikan kulit yang cantik dan anjal kerana vitamin menggalakkan / merangsang pembentukan kolagen dalam badan; membantu meningkatkan sistem imunisasi badan dan merangsang pembentukan sel-sel baru bagi mempercepatkan penyembuhan luka.

3. Vitalea (Multivitamin)

~ Vitalea Shaklee diformulasikan lengkap dengan zat besi di mana amat diperlukan oleh ibu yang menyusukan anak; vitamin dan galian dalam vitalea Shaklee membantu membekalkan tubuh badan dengan nutrisi yang secukupnya agar sentiasa cergas, sihat dan bertenaga.

4. Ostematrix (kalsium)

~  Keperluan kalsium yang secukupnya sangat penting kepada ibu yang menyusukan anak  untuk menghasilkan susu yang banyak dan berkualiti kerana kandungan utama susu adalah kalsium dan protein. Ibu-ibu menyusu perlu mengambil kalsium Shaklee kerana ia membekalkan keperluan kalsium yang cukup untuk diet harian untuk menghasilkan susu ibu dengan lebih cepat dan banyak, serta menghilangkan sakit-sakit yang berkaitan sendi dan tulang.

Bagi ibu-ibu yang bekerja dan mempunyai bajet yang lebih, anda digalakkan untuk mengambil ESP Soy Protein IsolatePowder untuk membantu kelancaran dalam penghasilan susu dengan lebih banyak dan maksimum.

Ingin mengetahui lebih lanjut? Dapatkan Konsultasi Percuma dari saya, hubungi 

Add/pm fb: SharifahZawiyah      /   Call/sms: 013-4333652

0 comments:

Post a Comment