Tuesday, May 31, 2016

Pengedar Shaklee Penang

Assalamualaikum semua...

Alhamdulillah..pejam celik pejam celik dah lebih 3 tahun saya bersama Shaklee. 3 tahun bukan satu tempoh masa yang singkat. Banyak onak ranjau duri yang saya tempuh.

Namun sikit pun tak menggugat sayang saya dengan Shaklee. Saya semakin yakin dengan Shaklee malah Semakin hari semakin sayang gitu ;)


Saya merupakan pengedar Shaklee Penang yang sangat komited dan mesra terhadap semua pelanggan yang membeli dengan saya. Bagi seluruh penduduk Pulau pinang boleh terus dapatkan Shaklee daripada saya ya...

Saya beroperasi di kawasan sekitar Farlim,Air Hitam berdekatan dengan Bukit Bendera Penang



Bagi anda yang berada di kawasan berdekatan dan ingin mendapatkan produk Shaklee, saya sedia berkhidmat untuk anda dengan menghantar produk Shaklee kesayangan anda terus ke tangan anda semua.

Konsultasi percuma akan diberikan untuk setiap pembelian produk Shaklee dengan saya. 

Bagi penduduk di luar kawasan Pulau Pinang, saya juga menyediakan perkhidmatan pos produk Shaklee ke seluruh Malaysia dengan menggunakan khidmat Poslaju atau courier (Gdex/J&t Express)

Sesi pengeposan akan dibuat sebaik sahaja pembayaran diterima dan in shaa Allah akan sampai ke tangan anda dalam masa satu hingga dua hari bekerja.

Sebarang pertanyaan dan tempahan produk Shaklee, sila call @ whatsApp saya Sharifah Zawiyah (pengedar Shaklee Penang)


Boleh rujuk Cara order Produk Shaklee ya.

Anda juga boleh follow Instagram saya untuk mengetahui maklumat produk Shaklee dan promosi gempak Shaklee setiap bulan.




Latest



Bagi yang berminat untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee dan menyertai Enermax Group sebagai pengedar Shaklee Penang dan seluruh Malaysia, yuran keahlian yang dikenakan hanya rm35 sahaja atau anda boleh mendapat free membership untuk pembelian 100uv produk Shaklee. 

Anda layak untuk mendapat harga ahli dan menikmati diskaun sehingga 33% daripada harga pasaran.

Panduan dan seminar juga disediakan bagi anda yang ingin menjadikan Shaklee sebagai sumber pendapatan sampingan atau sepenuh masa.

Jom Ber Shaklee!!


Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Pulau Pinang
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment