Thursday, October 06, 2016

Vitamin Shaklee untuk Rawat Asma Anak

Assalamulaikum..

Penyakit asthma atau lelah adalah merupakan penyakit neurologi dimana berlaku keradangan dan spasma pada selaput dinding laluan udara menyebabkan laluan bronkiol di dalam paru-paru menjadi sempit. 


Pernafasan bersiul atau berbunyi merupakan gejala utama yang menunjukkan saluran udara tersekat. Gejala asma boleh menjadi semakin teruk bila terdapat perubahan cuaca persekitaran yang pantas, pada waktu malam atau ketika berjalan.


Antara penyebab serangan asma
  • udara sejuk
  • bersenam
  • jangkitan sistem pernafasan
  • tekanan emosi
  • aspirin atau ubat seumpamanya
  • alahan dihidu seperti kutu habuk, debunga, spora kulapuk, bintang peliharaan terutama yang berbulu seperti kucing
Semua peringkat umur berisiko mendapat serangan asma. Namun, yang selalu kita dengar asma ini berlaku ketika kecil lagi. Keluarga yang mempunyai sejarah penyakit asma mahupun alergi merupakan orang yang berisiko tinggi untuk mendapat asma.


Testimoni mereka yang ikhtiar dengan vitamin Shaklee untuk Rawat Asma Anak

Testimoni 1 : Meal Shakes ikhtiar untuk anak asma



Testimoni 2 : Omega, Meal Shakes, Nutriferon bantu rawat asma anak



Testimoni 3 : Omega Guard elak anak kena asma


Testimoni 4 : Omega Guard untuk kesihatan anak




Testimoni 5 : Bebas asma selepas amalkan OmegaGuard


Testimoni 6 : Bebas asma selepas amalkan OmegaGuard




Alhamdulillah...semua ini dengan izinNya. Ibu Ayah hanya berusaha mendapatkan yang terbaik untuk anak-anak. Almaklum lah, mak ayah pun buntu dan risau juga bila mana asyik keluar masuk hospital, terpaksa berpantang makanan dan temppat sejuk, serta ada juga terpaksa kepada ubat steroid.


Set Asma Shaklee - Vitamin Shaklee untuk Rawat Asma Anak


Bagi kanak-kanak yang sering diserang asma, sangatlah digalakkan untuk mereka mengamalkan Omega Guard, Meal Shakes dan NutriFeron. Apa fungsi 3 suplemen ni? 


  • Omega Guard merupakan minyak ikan tulen Shaklee yang membantu meningkatkan sistem imun, menyihatkan dan menguatkan paru-paru, membaiki alahan kulit dan penyakit lelah.
  • Sokongan nutrisi yang mengandungi asid lemak omega-3 seperti Omega Guard adalah selamat dan praktikal untuk merawat masalah berkaitan peparu dan pernafasan.

  • Pelengkap nutrisi anak-anak yang membekalkan 19 vitamin dan mineral perlu untuk tumbesaran yang normal dan membekalkan tenaga tambahan
  • Nak-anak yang mengamalkan Meal Shakes juga boleh membantu menambah selera makan, mengatasi maslaah sembelit, dan tingkatkan imunisasi anak supaya tidak mudah jatuh sakit.
  • Mela Shakes yang kaya dengan kalsium, magnesium dan vitamin dan protein membantu perkembangan tulang yang sihat dan otak yang bijak. 
  • Meal Shakes mempunyai rendah lemak dan glisemik. Jadi anak anda tidak akan jadi obesiti dan ianya juga sesuai untuk anak-anak yang obesiti kerana beri rasa kenyang yang lama 

Nutriferon merupakan interferon semulajadi Shaklee yang berperanan penting dalam meningkatkan sistem imun badan anak-anak. Interferon juga penting untuk menghalang populasi sel imun yang mencetuskan asthma



Ibu Ayah yang mempunyai anak yang sering diserang asma, cubalah ikhtiar dengan vitamin Shaklee untuk rawat asma anak tu ya. Ikhtiar dengan suplemen semulajadi. 100% selamat dan Berkesan.

Hubungi saya untuk konsultasi berkaitan produk Shaklee:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)

Pengedar Shaklee Penang
Pengedar Shaklee Ipoh, Perak
COD Shaklee Pulau Pinang
FB : Sharifah Zawiyah 
FanPage :MamaZiqry Vita Shoppe 
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment