Thursday, April 25, 2013

Testimoni Set Kesuburan Shaklee

Alhamdulillah..hari ini berkesempatan untuk berkongsi kegembiraan salah seorang customer yang telah berkahwin selama 6 tahun dan telah mengalami keguguran 2 kali. Kegagalan untuk menimang cahaya mata sendiri adalah berpunca daripada CYST yang dihidapi nya.
Berkat pengambilan GLA Shaklee secara konsisten, CYST nya telah mengecil dan terus mengecil. Alhamdulillah, kini telah disahkan hamil. Rezeki beliau… (^_^)

Mari kita lihat perkongsian beliau...

 GLA bertindak untuk membantu kesuburan selain membetulkan kitaran haid yg tidak menentu / membantu keseimbangan hormon wanita, dan menambah kesuburan. Selain itu, pengambilan GLA juga boleh digabungksn dengan pengambilan ESP untuk membantu pembentukan sel-sel yang baru yang sihat seperti testimoni di bawah..



Pengambilan suplemen hanyalah membantu, kuasa Allah jua yang menentukan..Kita hanya perlu berusaha,  ikhtiar dengan mencari suplemen terbaik, serta harus diiringi doa yang tidak putus-putus.. Siapa tahu ada rezki selepas mencuba Shaklee..

Beminat untuk berikhtiar dengan suplemen Shaklee.. hubungi saya di page MamaZiqry Vita Shoppe , Call/sms 013-4333652  / add fb Sharifah Zawiyah

Harga ISTIMEWA dan DISKAUN HEBAT menanti anda… 
Konsultasi PERCUMA khas untuk setiap pembelian dengan MamaZiqry Vita Shoppe ..


**Penafian : Segalanya tentang produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit..

0 comments:

Post a Comment