Sunday, May 05, 2013

Banyaknya susu...Penangan ESP

  No comments    
categories: ,
Sekali sesi memerah dapat hasil macam ni..? Pasti ibu-ibu di luar sana rasa teruja melihat hasil perahan Ibu kepada Rayyan Nadzim ni kan. Penangan ESP katanya.. 


     
 
Apa ESP tu?
  • ESP merupakan protein soya terbaik yang berada dalam pasaran, dapat membekalkan sumber protein yang lengkap bagi keperluan badan.
Betul ke ESP membantu banyakkan susu?
  • Perlu ibu-ibu tahu..komponen utama dalam susu ibu adalah protein, kalsium dan juga air. Jadi, pengambilan ESP sebagai sumber protein, mengambil kalsium yang cukup memenuhi keperluan badan, serta pengambilan air yang banyak akan meningkatakan kualiti serta kuantiti susu yang dihasilkan, tetapi ibu-ibu haruslah memenuhi konsep 'Supply and Demand'.
  • Nak tahu lebih lanjut mengenai ESP, Jom klik DISINI

Mari saya kongsikan lagi testimoni customer yang berpuas hati dengan hasil perahan mereka selepas pengambilan ESP...



Alhamdulillah..ESP bukan sahaja membantu meningkatkan kuantiti susu, malah meningkatkan kualiti susu ibu yang dihasilkan. Jadi, jika anda menghadapi masalah penyusuan, ESP merupakan suplemen terbaik yang patut anda ambil. Pastikan anda tahu cara pengambilan yang betul untuk mendapatkan hasil yang maksimum.

Nak tahu info lanjut tentang ESP, hubungi saya melalui :
--> Add/PM fb : Sharifah Zawiyah
--> Call/sms : 013-433 3652

Dapatkan ESP dengan Harga yang ISTIMEWA ==> Hanya untuk anda

Konsultasi PERCUMA khas untuk setiap pembelian dengan MamaZiqry Vita Shoppe ..





**Penafian : Segalanya tentang produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya mengalami masalah kesihatan, sila dapatkan khidmat nasihat daripada pakar kesihatan.


0 comments:

Post a Comment