Monday, May 27, 2013

SUPERMOMMY Dengan Set Penyusuan 3M

Salam semua..Alhamdulillah, malam ni berkesempatan juga akhirnya untuk saya berkongsi testimoni seorang ibu yang seperbb bagi saya kerana seringkali saya akan teruja melihat hasil usaha beliau yang amat-amat konsisten dan istiqamah demi anak yang tercinta, serta niat yang dipasang sejak awal kandungan lagi, alhamdulillah beliau merupakan 'SuperMommy' bagi saya..Dan saya yakin ramai yang cemburu dengan hasil usaha beliau (^_^)


Mari kita lihat beberapa perkongsian beliau:

 Deep Freezer Pertama - 1316 oz stok EBM yang berjaya dikumpul dalam tempoh 55 hari


 Deep freezer Kedua - Penuh dengan Stok EBM bulan 12 dan bulan 1


Deep Freezer Ketiga - Penuh dengan Stok EBM bulan 3 dan Bulan 4

Melihat 3 Deep freezer yang penuh dengan Stok EBM, pastinya anda semua juga rasa teruja seperi saya kan..Inilah hasilnya Berkat Doa, konsisten mengepam, serta pengambilan vitamin Shaklee. Nak tahu apa dia vitamin Shaklee yang Supermommy ni ambil? Jemput klik di SINI ya.

Ada lagi..Susu yang terhasil nyata lebih pekat dan berlemak penuh dengan nutrisi..

 Susu tetap maintain walaupun period

 Nak tahu Stok EBM yang banyak-banyak ni untuk siapa? Tengok la..

 Ni la si comel baby Tasnim, Si Manja Puan Shima Samat.. (^_^)
 
Alhamdulillah..baby Tasnim membesar dengan sihat an cergas serta bijak hasil penangan SUSU IBU..Susu TERBAIK di Dunia!!

Untuk mendapatkan Set SUPERMOMMY ini dengan Harga yang pastinya ISTIMEWA..boleh hubungi saya melalui:

=> Add/PM fb: Sharifah Zawiyah

=> Call @ SMS: 013-433 3652

=> Likes Fanpage: MamaZiqry Vita Shoppe  

Konsultasi PERCUMA akan diberikan Khas untuk setiap pembelian dengan MamaZiqry Vita Shoppe ya..


0 comments:

Post a Comment