Thursday, May 16, 2013

Susu Tetap Meriah Dengan ESP + Alfafa

  No comments    
categories: , ,

Semua ibu mahukan yang terbaik untuk anaknya kan..betul tak? Pastinya semua ibu mahu susukan ank tersayang dengan susu badan sendiri. Ada ibu yang hampir putus asa dan susah hati apabila susu badan yang keluar tidak banyak atu tidak cukup untuk anak malah sedikit cair dan tidak mampu untuk mengenyangkan anak. Namun, anda jangan susuah hati. Dengan hanya pengambilan Set Penyusuan Paling Minima (ESP + Alfafa complex), anda mampu tersenyum kembali melihat hasil tuaian untuk anak tersayang.

Mari kita lihat testimoni di bawah:-


Set Penyusuan Paling Minima atau Double Milk Booster ini membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu. Namun, ibu perlulah memenuhi konsepy supply & demand iaitu anda perlu menyusukan anak anda secara terus atau kerap mengepam pada setiap 2-3 jam sekali. Ibu juga perlu minum air yang secukupnya dan sentiasa berada dalam mood yang tenang. Susu ibu yang dihasilkan akan menjadi lebih pekat, lemak dan berkrim.

Jom lihat lagi satu testimoni pengguna yang berjaya mengumpul stok susu untuk anaknya hanya dengan pengambilan ESP + Alfafa:


Disebalik pengambilan Double Molk Booster ini, anda juga akan menimati bonus tambahan, Antaranya:-

->Menjadikan badan anda lebih cergas dan bertenaga, tidak mudak letih dan lesu.
->Kulit muka menjadi lebih cantik, dan gebu
->Membantu memudarkan parut jerawat dan jeragat
->Membentuk semula payudara yang lebih cantik & anjal
-> Memulihkan dalaman wanita
-> Mengatasi masalah keputihan serta merapatkan keintiman dalam hubungan suami isteri kerana Alfafa juga berfungsi sebagai kacip fatimah.
->Membantu mengurangkan atau mengawal berat badan dengan alfafa bertindaks sebagai detoks dan ESP yang membantu anda rasa kenyang

Seronok kan..Hanya dengan pengambilan ESP + Alfafa, anda bukan sahaja dapat menngkatkan penghasilan susu, malah anda layak untuk menikmati BONUS lagi.

Jadi apa tunggu lagi..Call/sms -13-433 3652 atau Add/PM fb saya Sharifah Zawiyah untuk mendapatkan Harga yang Terbaik ---> Hanya untuk Anda!!

Knsultasi PERCUMA juga akan diberikan khas untuk setiap pembelian dengan MamaZiqry Vita Shoppe..

0 comments:

Post a Comment