Saturday, December 06, 2014

Hangatkan Hubungan Suami Isteri

Dah lama kahwin..nak hangatkan hubungan suami isteri macam mula-mula kahwin dulu.Boleh ke? Boleh ke?

Wahh! Wahh!! Topik hangat ni...Mestilah boleh. Tapi kena berusaha sikit lah ye. Pada yang mengalami masalah dingin seksual ni, janganlah diamkan je. Para isteri terutamanya kena lah cari jalan untuk hangatkan hubungan suami isteri semula.

Maklum la...usia semakin meningkat ni, hormon pun berubah. Terlalu penat bekerja dan menguruskan rumahtangga juga merupakan antara sebabnya dingin seksual ni selain perubahan biasa yang dialami oleh wanita lepas bersalin mahupun menyusu.

Iktiarnya..suami isteri mana yang mengalami masalah sebegini ambillah suplemen supaya badan kita bertenaga dan tidak mudah letih. Paling bagus dan penting, hangatkan hubungan suami isteri anda dengan mengambil 'VITAMIN CINTA'.

Apa itu 'Vitamin Cinta'?'

'Vitamin Cinta' yang dimaksudkan adalah Vitamin E Shaklee. Pada asasnya, Vitamin E terkenal untuk mencantikkan kulit, tapi jangan tak tahu, Vitamin E mampu membantu merangsang keinginan untuk 'bersama'.

Antara Manfaat Vitamin E Shaklee,

  • mampu memulihkan  kemampuan reproduktif dimana lelaki yang 600IU -800IU Vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma dan meningkatkan kualiti air mani.
  • Meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih

Manakala Alfafa pula mampu bertindak seperti kacip fatimah,  membantu mengurangkan masalah 'kering ketika bersama', membantu merawat keputihan dan juga pelbagai masalah wanita.

Pastinya gabungan mantap Vitamin E dan Alfafa ni mampu membantu hangatkan hubungan suami isteri semula.

Kita lihat apa kata mereka yang telah mencuba..

Testimoni Mantap 1


Testimoni Mantap 2



Testimoni Mantap 3



Testimoni Mantap 4



Memang Mantap!! Alhamdulillah..masalah mereka selesai.. mereka sangat teruja dan berpuas hati selepas mencuba Vitamin E dan Alfafa. Anda ada masalah yang sama? Boleh hubungi saya untuk memcuba Set Keintiman Suami Isteri yang hots ni ya...

Call/sms/whatsApp 013-433 3652



0 comments:

Post a Comment