Monday, January 19, 2015

Keistimewaan Vivix Shaklee

  No comments    
categories: 
Assalamualaikum..entri hari ni, saya nak berkongsi mengenai Kenapa Vivix sangat bagus dan terbaik untuk anda. Asyik promote Vivix je sejak2 ni kan. Maklum la sepanjang bulan januari ni Shaklee buat promosi untuk Vivix, jadi masa ni lah kita nak merebut peluang merasai khasiat Vivix dengan harga yang lebih murah, serta dapat tingkatkan kesihatan kita dengan Vivix, Tonik ajaib Shaklee yang merupakan suplemen pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia tau.


Jom saya kupas sedikitKeistimewaan Vivix Shaklee

1. Tahu tak, setiap hari sel tubuh kita diserang hampir sejuta serangan yang mampu merosakkan DNA manusia. Serangan ini akan merosakkan pengkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat.. Dengan adanya tonik ajaib Shaklee, Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia dan melambatkan proses penuaan tersebut. 

2. Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel dimana tenaga dalam tubuh ditingkatkan dengan pembentukkan mitokondria baru. Mitokondria merupakan penjana tenaga dalam tubuh kita.
Tubuh kita yang terdedah kepada penuaan mempercepatkan kehilangan tenaga dalam sel tubuh kita dan seterusnya menurunkan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

3, Vivix membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

4. Vivix melambatkan pembentukkan AGE. Penimbunan AGE ( Advanced Glycation End products) akan menyebabkan kerosakan sel. Kandungan unik dalam anggur muscadine iaitu Rasveratol yang terdapat dalam ramuan Vivix adalah 10x lebih kuat dimana ianya mampu  melambatkan pembentukkan AGE.

Jadi, Vivix dapat memberikan kesan yang begitu baik dan menyeluruh kepada kesihatan kita kerana..

Vivix melindungi dan membaikpulih sel DNA kita disamping mengelakkan penimbunan AGE dalam badan.

Jom tengok apa kata pengguna Vivix...


Suka anaknya apabila mendapat respon yang positif daripada mak nya. Alhamdulillah..tumpang hepi. Bagaimana mak ayah nak yang terbaik tuk anak-anaknya, begitu jugalah kita sebagai anak mahu beri yang terbaik untuk mak ayah kita.

Nak tengok testimoni bagaimana Vivix membantu merawat Diabetes dan Strok di sini ya..

Suplemen untuk kesihatan...terasa MAHAL masa kita sihat, MURAH  masa kita sakit!

Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Penang Island
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2


0 comments:

Post a Comment