Thursday, April 09, 2015

Vitamin Khas untuk Keintiman Suami Isteri

  No comments    
categories: ,
Assalamualaikum semua..

Hamboii..bergetar hatiku nak tulis entri ni. hihi. Vitamin khas untuk Keintiman Suami Isteri. Siapa nak tahu angkat kening ;) Meh2 saya cerita sedikit lah ye. At least kena ambil tahu jugak la especially yang dah berumah tangga. Dah nama pun untuk suami isteri ye tak. Salah satu ikhtiar kita untuk mengharmonikan rumahtangga. Barulah bahagia suami isteri hingga ke syurga. In Shaa Allah.

ok..saya mulakan dengan Vitamin E Shaklee. Ehh? Kenapa vitamin E ya..bukankah vitamin E sangat bagus untuk kecantikan kulit ke? jawapannya..YA. Vitamin E bagus untuk kecantikkan kulit tapi Vitamin E Shaklee juga dikenali sebagai Vitamin Cinta Nak tau bagaimana Vitamin E membantu dalam hal keintiman ni. Jom la kita baca Manfaat vitamin E kepada tuan-tuan dan puan-puan ye..

1. Meransang LIBIDO iaitu keinginan seks, kerana ia meningkatkan paras testosteron dalam badan. Kekurangan testosteron menyebabkan nafsu semakin menurun dan stamina semakin berkurangan.



2.  Merupakan antioksidan yang dapat menghalang radikal bebas dalam tubuh badan daripada merosakkan sperma dan ovum. Oleh itu, pengambilan Vitamin E yang mencukupi adalah penting bagi menjaga kualiti sperma yang dihasilkan. Risiko dapat anak tidak sempurna kurang.

3. Memperbaiki kuantiti, kualiti dan memperkuat sperma lelaki supaya dapat bertemu dengan ovum.


4) Vitamin E Shaklee disertai dengan Selenium, supaya pengambilan vitamin E mendapat kesan yang optimum. Tanpa Selenium, ia boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka masa panjang kerana ia tidak dapat melaksanakan fungsinya dengan baik.


Vitamin kedua khas untuk para Isteri iaitu Alfafa Rahsia Keintiman Wanita. Bagaimana? Boleh baca di SINI ya. Rasa2 macam suasana atau hubungan suami isteri dah suam2 kuku tu, boleh Hangatkan Hubungan Suami Isteri kembali dengan Vitamin Cinta Shaklee ya.



Set Keintiman Suami Isteri satu untuk anda?
Boleh hubungi saya, 013-433 3652 Sharifah Zawiyah.

0 comments:

Post a Comment