Thursday, March 26, 2015

Khasiat & Kelebihan ESP (Protein) Shaklee untuk Ibu Hamil

  No comments    
categories: ,
Assalamualaikum.
hai hai hai..lama tak bersiaran ;) promo hangat bulan ni tinggal 3 hari je ni. Semua pakat-pakat pulun rembat ESP especially, beli 6 Percuma 1. Bukan tu je...beli 2 tong pun boleh dapat 5% diskaun lagi. Patut la sampai berebut-rebut meng'order' ESP sesaja. Suka...suka!!


ESP sesuai untuk semua golongan. daripada kanak2 hingga ke warga emas, wanita, lelaki, ibu hamil, ibu menyusu, ibu berpantang, suami penat bekerja, mahupun individu yang mementingkan kesihatan. Semua dapat beroleh manfaat jika amalkan pengambilan ESP secara konsisten. 1001 khasiat tau!! Hari ni nak bercerita sedikit Khasiat & Kelebihan ESP (Protein) Shaklee untuk Ibu Hamil 



ESP (protein) sangat penting untuk membina dan memperbaharui sel-sel tisu, hormon dan enzim di dalam tubuh, dan ianya sangat diperlukan oleh wanita yang mengandung dan menyusukan anak.

Protein yang berkualiti seperti ESP sangat membantu pertumbuhan yang baik, juga penting untuk pembentukan kuku, rambut dan kulit.

ESP juga memberi tenaga segera kepada ibu hamil terutama mereka yang mengalami morning sickness yang agak teruk, malah ESP juga dikatakan kunci untuk melawan penyakit.

Protein (ESP) membantu membekalkan asid amino yang bertindak membentuk otot dan organ bayi, juga turut memelihara dan mengelakkan janin menjadi cacat.


Keperluan protein sewaktu mengandung perlulah mencukupi bagi membantu pertumbuhan plasenta, uterus, penghasilan susu dan untuk membantu aliran darah ibu yang bertambah. Keperluan protein ini semakin penting ketika memasuki trimester ke-3.

Banyak jugak kan khasiat ESP untuk ibu hamil. Protein...Protein. Dah tahu pentingnya Protein yang mencukupi semasa hamil, apa lagi? Cukupkan bekalan protein yang diperlukan oleh badan ibu semasa hamil.Protein yang terbaik pastinya ESP Shaklee!!

Nak dapatkan ESP Shaklee sementara harga masih promosi dan sebelum kenaikan GST, boleh hubungi saya melalui:

Call/sms/WhatsApp : 013-433 3652

0 comments:

Post a Comment