Sunday, September 18, 2016

Cara Atasi Anak Lambat Belajar

Assalamualaikum..

Adalah normal jika ibu ayah merasa risau jika anak-anak mereka tidak mempunyai kemahiran yang sama dengan rakan sebaya yang lain. Saya pasti keadaan sekeliling pasti memberi tekanan bukan sahaja kepada anak malah ibu ayah juga.


Oleh itu, ibu ayah boleh ambil peluang untuk menyerlahkan kebolehan anak-anak ke peringkat tertinggi dengan membekalkan makanan yang berkhasiat beserta nutrien yang mencukupi.

Cara Atasi Anak Lambat Belajar dengan Minyak Ikan



Omega Guard merupakan Minyak ikan Shaklee. Sumber Omega 3 dalam Omega Guard bukan sahaja boleh diambil oleh dewasa malah boleh juga diberi kepada kanak-kanak seawal umur 1 tahun.

Pengambilan Omega Guard akan membantu otak kanak-kanak berkembang dengan baik dan menjadikan mereka lebih fokus dalam pembelajaran, sekaligus membantu untuk mengatasi masalah anak lambat belajar.

Bagaimana?

Otak kita majoritinya terdiri daripada lemak 'baik' yang dikenali sebagai asid lemak, dan majoriti daripada asid lemak yang baik adalah Omega 3. Mengikut kajian, pengambilan makanan yang kaya dengan Omega 3 boleh menyebabkan:

  1. Keupayaan pembelajaran meningkat
  2. Daya tumpuan lebih baik
  3. Daya ingatan menjadi lebih bagus
  4. Komunikasi antara sel-sel aktif
  5. Kemahiran menyelesaikan masalah bertambah


Testimoni Anak-anak yang diberi Omega Guard


Testimoni 1

Testimoni 2
 

  Testimoni 3

Kita usaha..kita ikhtiar dengan cara atasi anak lambat belajar dengan vitamin kanak-kanak Shaklee. Kami pasti dan yakin setiap ibu ayah mahukan yang terbaik untuk setiap orang anak-anak mereka.

Hubungi saya untuk konsultasi berkaitan produk Shaklee:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
Pengedar Shaklee Ipoh, Perak
COD Shaklee Pulau Pinang
FB : Sharifah Zawiyah 
FanPage :MamaZiqry Vita Shoppe 
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment