Thursday, October 13, 2016

Omega untuk Anak Bijak dan Cerdas

Assalamualaikum..

Selalu kita dengar Omega bagus untuk otak kan. Kalau nak Bijak kena makan Omega! Ini termasuklah ibu hamil yang makan Omega akan membantu melahirkan bayi yang bijak dan cerdas. 




Kajian menunjukkan ibu hamil yang mengamalkan Omega semasa kehamilan berpeluang melahirkan bayi dengan kecerdasan kognitif lebih tinggi. Para pengkaji berpendapat bahawa DHA diperlukan semasa kehamilan untuk membentuk neuron pada otak.



Ada yang tanya, apa beza semasa mengandung jika kita consume minyak Ikan seperti brand P dan minyak ikan Omega Guard daripada Shaklee ni? Setelah mengkaji pelbagai Omega di pasaran, Omega Shaklee adalah yang terbaik. 

Tak percaya? Cuba tengok jadual di bawah ni:


Jika diteliti setiap Omega yang berada di pasaran, kandungan EPA dan DHA dalam Omega Shaklee adalah jauh lebih tinggi.


Beza Omega Guard Shaklee dengan minyak ikan lain di pasaran

  • Minyak Omega-3 dalam Omega Guard Shaklee diesktrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk (sardin, mackerel, herring dan anchovies)
  • Tidak dihasilkan dari minyak hati ikan yang mengandungi toksik.
  • Omega-3 dalam Omega Guard Shaklee 3 kali lebih tumpat dari minyak hati ikan.
  • Omega Guard Shaklee satu-satunya minyak ikan omega-3 paling tulen, lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega-3 semula jadi termasuk EPA, DHA dan ALA.
  • Sebiji kapsul Omega Guard Shaklee membekalkan 905mg asid lemak omega-3, EPA dan DHA.
  • Omega Guard Shaklee dihasilkan daripada kaedah ultratulen bergred farmaseutikal berteknologi terkini. Kaedah utlratulen adalah proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengektrak omega3 yang tulen dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB.
Omega Guard terbaik! Beri Omega untuk anak bijak dan cerdas ya. Omega Guard juga berupaya meningkatkan fokus dan kemahuan anak untuk belajar. Jom tengok testimoni di bawah:






Baca: Cara Atasi Anak Lambat Belajar



Tahukah anda?


Omega-3 sebenarnya tidak dapat dihasilkan oleh badan. Ianya boleh didapati daripada sumber pemakanan seperti ikan salmon, kekacang dan sayuran. Jadi, kalau rasa anak-anak kita kurang mengambil makanan tersebut, bekalkan saja suplemen Omega untuk anak bijak dan cerdas. 

Telan terus setiap hari, tak perlu banyak cerita. In shaa Allah, anak kita bijak pandai, mudah belajar, rajin menghafaz, dan sentiasa fokus dalam pembelajaran.

Oh ya..Omega Guard sedang promosi bulan Oktober ni. Beli 6 Percuma 1; atau boleh beli 2 dan dapat diskaun 5%. Cepat sebelum harga promosi habis ya ;)

Hubungi saya untuk konsultasi berkaitan produk Shaklee:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
Pengedar Shaklee Ipoh, Perak
COD Shaklee Pulau Pinang
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com

Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment