Tuesday, October 04, 2016

Testimoni Chicken Pox Herbal Blend

Assalamualaikum..

Baru-baru ni dapat perkongsian daripada kawan mengenai Testimoni Chicken Pox Herbal Blend. Teruja rasanya bila tengok gambar yang kawan kongsikan bila mana dalam masa tak sampai seminggu, memang nampak sangat perbezaan selepas menggunakan Krim Herbal Blend.




Siapa yang pernah guna pasti jatuh hati. Krim ni bukan sahaja boleh bantu mengurangkan gatal dan parut kesan gigitan nyamuk atau serangga, malah herbal blend pun bantu rawat chicken pox, ruam lampin, kurap susu dan juga kulit sensitif eczema.

Apa itu Chicken Pox?


Chicken pox juga dikenali sebagai cacar air dan ianya terjadi disebabkan oleh virus Varicella (virus yang sama menyebabkan kayap).

Chicken pox sebenarnya boleh berlaku pada semua peringkat umur, namun kita seringkali dengar Chicken Pox berlaku pada kanak-kanak. Dan kebiasaannya, kita akan kena sekali saja seumur hidup. Sebab tu rata-rata orang dewasa dah tak kena, sebab ramai yang kena masa kecik-kecik katanya.

Testimoni Chicken Pox Herbal Blend

Testimoni 1


Testimoni 2


Teruja dengan Testimoni Chicken Pox Herbal Blend kan..Krim Herbal Blend, krim serbaguna paling best, Wajib ada dalam setiap rumah. ;)

Krim Herbal Blend, Krim Istimewa


Istimewanya..Krim Herbal Blend tidak mengandungi bahan kimia, selamat, berkesan serta sangat jimat digunakan seisi keluarga. 1 tiub mengandungi 4oz, membuatkan ianya antara krim kulit yang sangat berpatutan harganya dan yang penting berbaloi dari segi pemakaiannya.



Krim Herbal Blend diformulakan daripada ekstrak semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary. Krim ini bersifat dingin, bermentol dan tidak berminyak dan melekit.

Krim Herbal blend juga telah diuji secara klinikal di mana ianya dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.

Cadangan Supplement Shaklee (Sepanjang Chicken pox)

1) Nutriferon untuk meningkatkan sistem imun
2) Vitamin C untuk meningkatkan sistem imun
3) Performance Drink supaya kekal bertenaga dan tidak dehidrasi
4) Vitamin E untuk hilangkan parut di muka dan badan
5) Herbal Blend Multipurpose Cream untuk disapukan pada muka dan badan

Hubungi saya untuk konsultasi berkaitan produk Shaklee:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
Pengedar Shaklee Ipoh, Perak
COD Shaklee Pulau Pinang
FB : Sharifah Zawiyah 
FanPage :MamaZiqry Vita Shoppe 
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment