Tuesday, January 10, 2017

Vivix Rawatan Alternatif Penyakit Bell's Palsy

Penyakit Bell's Palsy!

Sejujurnya saya memang tak pernah dengar atau tahu apa-apa tentang penyakit ini. Sehinggalah keluar satu kisah seorang ibu ini yang mengalami penyakit Bell's Palsy setelah melahirkan anak keempatnya.
Barulah saya tahu bahawa Bell's Palsy merupakan penyakit lumpuh sebelah muka, tapi bukan strok.



Penyakit ini tidak diketahui puncanya dimana ianya akan menjejaskan keupayaan saraf untuk mengawal otot muka.

Jom ikuti kisah Puan Faiza:




2 Oktober 2015
Saya bangun sebelah muka dah jatuhTak boleh senyumMata tak boleh tutupAir mata mengalir macam menangis. SakitRasa tegang je.
Doktor sahkan saya diserang Bell’s Palsy. Bukan STROKE. Tapi kelemahan sebelah otot muka. Saya di steroid. Punca UNKNOWN. Tapi maybe sebab saya menyusukan, dan baru lepas bersalin. Saya tidak mengambil sebarang steroid lagi selepas tu.
Consume SPECIAL DOSE Vivix. Dan consume Omega Guard, Bcomplex & Vitamin E dengan EXTREME. Saya juga menjalani fisioterapi.
Alhamdullilah selepas 90 hari, saya diberi kesempatan SENYUM kembali.
Share la. Saya izinkan. Kalau ade ahli keluarga / sahabat handai yg mengalami, berikan support. Ia bukan mudah seperti dijangka. Saya dan sahabat Bell’s Palsy sahaja yang tahu apa yg kami rasa. 

-Puan Faiza

Allahu Akbar. mengucap panjang membaca kisah Puan Faiza. Saya pasti bukan mudah untuk seorang ibu yang baru bersalin, malah sedang menyusukan bayi yang kecil menerima ujian sebegitu. Sungguh tabah Puan Faiza.
Pada awalnya beliau memang ada mengambil steroid. Namun, disebabkan beliau menyusu dan bimbang susunya merudum, lalu beliau mengambil Vivix sebagai rawatan alternatif untuk penyakit Bell's Palsy beliau. 
Syukur alhamdulillah, beliau diberi kesempatan untuk senyum kembali selepas 3 bulan mengamalkan suplemen Vivix, Omega Guard, B Complex dan Vitamin E, disertai dengan fisioterapi.
Lagi testimoni Vivix rawatan alternatif penyakit Bell's Palsy





Suplemen ini bukanlah ubat yang bertujuan untuk merawat penyakit Bell’s Palsy, atau mana-mana penyakit lain. Peranan suplemen hanyalah untuk menyokong kesihatan badan dengan mencukupkan keperluan nutrisi badan.
Apa-apa pun sangat penting untuk anda mendapatkan nasihat doktor dahulu ya. Pengambilan suplemen adalah sebagai ikhtiar lain. Andaikata anda seorang yang mengalami penyakit Bell's Palsy, boleh cuba Vivix sebagai rawatan alternatif ya.


Untuk dapatkan konsultasi berkaitan produk Shaklee, anda boleh terus hubungi saya:

Call/Sms/WhatsApp: 013 – 433 3652
Emel: mamaziqryvitashoppe@gmail.com
Add FB : Sharifah Zawiyah
Follow FB Page: MamaZiqry Vita Shoppe

COD Shaklee area Penang ( Farlim, Air Itam, Bukit Bendera, Jelutong, USM, Bayan Baru) dan Pos Laju seluruh Malaysia


Untuk mendaftar ahli secara online dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila kilk 'JOIN NOW'
Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

0 comments:

Post a Comment