Thursday, April 05, 2018

YOUTH Skin Care Baru Shaklee

Salam sejahtera.

Hari ni nak kongsi dengan anda semua mengenai set penjagaan kulit YOUTH™ yang merupakan produk skin care dari Shaklee yang baru. Walaupun YOUTH ni baru dilancarkan, namun sambutan terhadap YOUTH ni amatlah diluar jangkaan. Orang kata bagai meletop pop pop gitu ;)

YOUTH bukan hanya meningkatkan kesihatan kulit anda secara dramatik, malah ianya 100% dijamin mampu mengubah usia kulit anda menjadi lebih muda. Menakjubkan bukan.





YOUTH dibangunkan secara klinikal oleh pakar-pakar kulit bertaraf antarabangsa, Indeks Usia Kulit memberikan cara berasaskan fakta dan klinikal untuk membuktikan kesan YOUTH™ terhadap penampilan dan usia kulit. Keputusannya adalah luar biasa.

2/3 daripada wanita telah mengubah usia kulit mereka kepada sedekad lebih muda dengan YOUTH.
100% para wanita mempunyai kulit yang kelihatan lebih muda, dengan kesan positif yang hanya dalam masa 7 hari. Dengan penggunaan YOUTH yang berterusan, 2/3 wanita dikatakan telah mengubah usia kulit mereka kepada sedekad yang lebih muda.


Walaupun kesan YOUTH boleh dilihat seawal 7 hari, tapi jangan risau ye. Kesemua produk YOUTH telah direka dan dihasilkan tanpa bahan kimia yang merbahaya. 

Kenyataannya, lebih daripada 350 bahan pencemar, racun perosak, dan bendasing telah diuji pada setiap bahan botanikal baru. Malah,  lebih daripada 100,000 ujian kualiti setiap tahun untuk memastikan yang produk YOUTH adalah selamat.


Dah sedia nak padam sedekad penuaan? ;)

Jom tengok rangkaian YOUTH Skin Care

LUMINOUS GEL OIL CLEANSER


3-dalam-1, tidak mengandungi sabun, pH-seimbang, pembersih ini menggabungkan campuran vitamin yang dipaten dan polifenol serta alga untuk memperhalus dengan lembut, menyuci, dan menyediakan kulit anda untuk langkah seterusnya. 


PERFECTING SKIN TONER


Bebaskan kulit anda dari sel-sel kusam dan ejen pencemar persekitaran. Ini menjadikan kulit anda lebih cerah dan berseri. Lakukan lebih daripada biasa untuk membersihkan sel kulit mati, menghidratkan dan membekalkan nutrisi bersama dengan campuran vitamin penting, polifenol, dan bahan-bahan botanikal yang berpaten dalam toner YOUTH.


YOUTH ACTIVATING SERUM


Youth Activating Serum mengandungi 10 kali ganda bahan aktif untuk memulakan langkah pembaharuan sel yang kritikal. Terdiri daripada campuran vitamin, polifenol dan YOUTH Complex kami yang berkesan, ia menggalakkan penghasilan kolagen dan pembaharuan pada peringkat sel, membuatkan kulit anda berkelakuan lebih muda untuk mencapai keremajaan dan keserian terunggul.


AGE DEFENSE MOISTURIZER - SPF 50


Lindungi kulit anda lebih dari sekadar sinaran matahari dengan pelindung matahari berspektrum luas SPF 50 UVA/UVB. Vitamin dan Botani bernutrien yang terdapat dalam moisturuzer YOUTH bantu melembapkan kulit anda dan menambahbaikkan penampilan kulit anda secara menyeluruh.



ADVANCED RENEWAL NIGHT CREAM – LIGHT



Ekstrak Alga Marin, Muscadine Grape dan Lotus Japonicus, serta anti oksida yang lain menggalakkan proses pembaharuan sel kulit anda semasa anda tidur. Campuran botanikal khas membantu merangsang penghasilan kolagen dan elastin, membuatkan kulit anda kelihatan lebih muda, licin, dan cerah.





RADIANCE C + E
Dos sebanyak 20% vitamin C tulen yang berpaten dan vitamin E serta ekstrak sel raspberi membantu untuk menegang, mencerah, dan mengurangkan kehadiran garisan halus dan kedutan.
Radiance C+E mengurangkan kehadiran tompok usia, melicinkan tekstur kulit, dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.
Radiance C + E merupakan kapsul berdos-tunggal yang mudah digunakan ini adalah berasaskan tumbuh-tumbuhan, vegan, 100% terbiodegradasi dan diformulasikan tanpa bahan pengawet.


Ekslusifnya setiap rangkaian produk penjaan kulit YOUTH ni. Patulah ramai sangat yang berebut nak dapatkan YOUTH Skin Care Baru Shaklee ni. Entri lepas ni saya kongsi pula testimoni hebat daripada pengguna YOUTH ok.




Sebarang pertanyaan atau perlukan konsultasi, boleh terus hubungi saya:

Call / Whatsapp : 013 – 433 3652 

Add Fb saya : Sharifah Zawiyah untuk chatting secara langsung dengan saya berkenaan produk Shaklee.

Klik Like & Follow FB Page saya : MamaZiqry Shaklee Penang


Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan sahaja ya.
Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila klik DI SINI
COD Shaklee area Penang ( Farlim, Air Itam, Bukit Bendera, Jelutong, USM, Georgetown, Bayan Baru) dan Pos Laju seluruh Malaysia


Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

0 comments:

Post a Comment