Tuesday, April 28, 2020

Keistimewaan dan testimoni Vitamin C Shaklee

Vitamin C Shaklee habis stok? Apa yang istimewa sangat Vitamin C  Shaklee ni sampai asyik habis stok je walaupun Shaklee baru je restock?


Ya betul tau..jangan tak percaya 30,000 botol Vitamin C Shaklee habis dalam masa 2 hari. Semuanya jual beli di atas talian buat saya rasa Vitamin C Shaklee ni bertambah istimewa disamping keberkesanannya yang sangat efektif.



Pengalaman saya amal Vitamin C Shaklee selama 6 ke 7 tahun ni memang nampak kesan ketara dari segi perubahan kulit dan jarang-jarang demam, kerana vitamin C bertindak untuk meningkatkan sistem imunisasi badan dan melindungi sel dari serangan virus luar.

Istimewanya Vitamin C Shaklee ini, ia bersifat “sustained release” dimana ia melepaskan 100 gram Vitamin C setiap jam ke dalam badan kita secara beransur-ansur.



1 tablet Vitamin C yang mengandungi 500g vitamin C habis bebas selepas 5 jam. Andaikata kita makan Vitamin C Shaklee pada jam 12 tengahari, 1 tablet 500g vitamin C Shaklee akan habis dibebaskan ke dalam badan pada jam 5 petang.



Selain itu, 1 Vitamin C Shaklee yang bersamaan khasiat 7 biji buah Oren ni juga sangat sesuai untuk mereka yang perut sensitif atau mereka yang ada  masalah gastrik. Perut anda akan tetap merasa selesa kerana ia diperbuat daripada ekstrak jagung.

Jadi bagi pesakit gastrik, jangan risau untuk cuba Vitamin C Shaklee ya. InshaAllah, ia tak memudaratkan,malah  dapat membantu anda lebih sihat dan cantik.

Testimoni Vitamin C Shaklee:








Baca : Petua Semulajadi Hilangkan Jerawat dengan Mudah










Alhamdulillah..dah tahu keistimewaan dan testimoni vitamin C Shaklee pun dah tengok,pasti ramai teruja nak amalkan jugak kan.

Baca : 24 testimoni Vitamin C Shaklee

Jom Amal Vitamin C Shaklee 😊


Sebarang pertanyaan atau nak dapatkan produk,boleh terus hubungi kami di:

Call / Whatsapp : 013 – 433 3652 
(klik untuk terus whatsapp saya) 

Add Fb : Sharifah Zawiyah untuk chatting secara langsung dengan saya.

Like & Follow FB Page: MamaZiqry Shaklee Penang

Instagram : @shaklee.sharifah

Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan sahaja ya.

Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk atau ingin menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila klik JOIN NOW 

Jangan ragu-ragu untuk menghubungi Saya, Saya sedia membantu😊


0 comments:

Post a Comment