Monday, June 28, 2021

Shaklee Youth Skincare

Assalamualaikum..

Tak sabar nak share skincare yang saya guna sekarang,Shaklee Youth Skincare.

Memang best sangat.. tak boleh nak describe dengan kata-kata. Dah masuk pertengahan 30-an ni, kesedaran menjaga kulit memang kena extra berbanding muda-muda dulu. 

Alhamdulillah Youth memang awesome! 

Kenapa pilih Shaklee Youth Skincare? Adakah sebab saya seorang agen Shaklee? 

Haha.. Itu salah satunya lah. Saya suka share dengan ramai orang bila dah cuba dan rasa kesan. 

Kandungan Shaklee Youth Skincare 100% tumbuhan sahaja dan sangat kaya dengan nutrien yang mampu merawat dan menjaga kulit muka. 

Jadi kira terpengaruh bila tengok 100% pengguna Youth dapat effect kulit makin sihat dan lebih muda. Bukan sesaja claim tau. Tapi dah terbukti dengan clinical tested oleh pakar dermatologi (kulit) dan pakar oftalmologi (mata) selama 8 tahun kajian 😉


Bagi anda yang tercari-cari skincare organik bebas bahan kimia, Shaklee Youth Skincare la jawabnya. Basic duo yang saya pegang tu;

Cleanser – untuk polish, purify dan protect kulit kita. Cleanser youth soap free dan pH balance. Memang tak langsung mengeringkan kulit. 

Toner – Membersihkan sel kulit mati, menghidratkan dan membekalkan nutrisi. Saya suka dap dap toner Youth ni elak kulit menjadi kusam dan jadikan kulit glowing. Pakai toner ni gosok dengan kapas muka habis tertanggal sekali whiteheads dan blackheads..serius best. 

Toner ni wajib pakai lepas cuci muka sebab nak tutup kembali liang pori yang terbuka masa kita mencuci muka. 

Cuba bayangkan , lepas cuci muka terus apply foundation atau bedak 🤦‍♀️ itu yang jadi masalah kulit yang lain muncul tu.


Jom tengok feedback daripada pengguna Youth Skincare yang hanya pakai Cleanser dan toner pun dah nampak kesan best. 






Shaklee Youth Skincare sesuai untuk semua jenis kulit, baik perempuan mahupun lelaki.




Walaupun Shaklee Youth Skincare ni organik, kesannya sangat best. Rata-rata seawal 2 minggu ke sebulan, ramai pengguna Youth bagi feedback suka sangat dengan hasilnya. 

Anda yang nak cuba duo Youth Skincare super best ni, boleh dapatkan dengan saya ya☺️

Yang ada bajet lebih dan nak dapatkan kesan lebih awesome, boleh grab terus full set Rangkaian Youth skincare . Lebih Padu! 


COD sekitar Penang dan Pos seluruh Malaysia. Boleh hubungi saya seperti di bawah. Saya bantu anda. 

Call : 013-433 3652


Add Fb : Sharifah Zawiyah untuk chatting secara langsung dengan saya.

Like & Follow FB Page: MamaZiqry Shaklee Penang

Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan sahaja ya.

Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk atau ingin menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila klik JOIN NOW 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


0 comments:

Post a Comment