Sunday, April 21, 2013

HADIRNYA SHAKLEE DALAM HIDUPKU

  No comments    
categories: 

Shaklee



saya mula mendengar nama Shaklee semasa saya mengandungkan putera saya apabila saya selalu mengikuti perkembangan sebuah laman maya yang banyak berkongsi maklumat tentang ibu hamil dan bersalin. Maklum la...pengalaman pertama menjadi seorang ibu. Namun, tidak terdetik pun di hati ini untuk mencuba produk Shaklee kerana banyak dengar perkhabaran tentang harga nya yang boleh tahan mahal.


Namun, apabila putera saya mencapai umur 5 bulan, tiba-tiba saya mengalami kemeruduman susu. Saya mula berikhtiar untuk buat ‘power pumping', tapi hanya membantu saya dalam masa 2 – 3 hari sahaja, mungkin teknik yang digunakan salah. Jadi, saya pun bercadang untuk mencuba ESP Soy Protein Isolate Powder daripada  Shaklee.  Alhamdulillah...penghasilan susu untuk putera saya kembali normal, malah lebih banyak dan pekat daripada sebelum nya.

Lagi pula, badan saya juga merasa lebih bertenaga, tidak cepat letih, dan berasa lebih ringan untuk melakukan kerja-kerja rumah. Bukan itu sahaja, bintik-bintik hitam yang timbul di bahagian leher semasa mengandung juga turut hilang sikit demi sedikit dan rasa sakit sengal-sengal pada luka jahitan akibat pembedahan semasa melahirkan putera saya turut kurang.

Yang menariknya…hormon saya juga kembali normal apabila genap sebulan saya mengamalkan ESP, darah haid turun seperti biasa. Ini menyebabkan saya berasa sangat teruja kerana selalu sangat dikhabarkan bahawa menjadi kebiasaan bagi ibu yang menyusukan anak akan mengalami gangguan kitaran haid. Semua ini menjadi satu Bonus untuk saya. 

Bermula pengambilan 1 canister ESP terus jatuh cinta..Betul kata sahabat saya, kalau dah cuba sekali akan nak, nak, dan nak lagi..Alhamdulillah…saya kini telah menjadi salah seorang Pengedar Sah Shaklee. Harapan saya semoga saya dapat berkongsi manfaat yang baik buat anda semua juga…

Kalau ada yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut dan mencuba produk Shaklee yang dijamin Halal dan Selamat ini, boleh la hubungi saya dan dapatkan produk Shaklee dengan Harga yang Istimewa ya... 

Add/pm fb: Sharifah Zawiyah
SMS: 013-4333652
Fanpage: MamaZiqry Vita Shoppe

0 comments:

Post a Comment