Sunday, April 28, 2013

Hanya 55 Hari BERJAYA Kumpul Stok Susu 1316 Oz - Sangat Menakjubkan

  No comments    
categories: 
Percaya tak..hanya dalam masa 55 hari, ibu bekerjaya ini mampu untuk kumpul stok susu sebanyak 1316 Oz untuk anak tercinta. Jangan tak percaya..kerana bukti nya sudah ada. Jom kita lihat...


 Pasti ramai ibu-ibu yang sangat teruja dan ingin mengetahui rahsia ibu ini kan. Yela..siapa yang tak seronok tengok stok susu penuh 'deep freezer' macam tu. Inilah hasil berkat keazaman yang kuat dan doa yang berterusan, ibu ini konsisten dalam mengamalkan tips-tips untuk meningkatkan penghasilan susunya. Ianya sangat penting terutama bagi ibu2 yang bekerja dan ingin mengumpul stok EBM untuk anaknya sebelum mula bekerja.

Nak tahu tips nya:


1. Perlu tahu…konsep utama penyusuan ialah SUPPLY AND DEMAND. Anda haruslah memberi penyusuan terus kepada anak anda atau pam sekerap mungkin (setiap 2-3 jam) untuk mendapatkan hasil yang maksimum.
2. Ibu-ibu haruslah minum air dengan kadar yang secukupnya yang diperlukan oleh badan sekurang-kurangnya 3 liter sehari. 

3. Ibu perlu mengamalkan pemakanan yang berkhasiat dan diet yang seimbang. Justeru, pengambilan suplemen sangat digalakkan bagi memastikan badan ibu sentiasa sihat dan bersedia untuk menghasilkan susu dengan capat dan banyak.
4. Doa yang berterusan kepada Allah supaya dimurahkan rezeki.

InsyaAllah..ibu-ibu yang lain juga mampu berjaya seperti beliau. Yakin pada diri dan selalu berfikiran positif..Pengambilan Set 3M Shaklee InsyaAllah boleh membantu anda mencapai tujuan tersebut di samping perolehi MANFAAT lain..Nak tahu??Klik di SINI.

Bagi ibu yang ingin mencuba Set Penyusuan Shaklee,hubungi saya ya...
==> Add/pm fb: Sharifah Zawiyah 
==> Call/sms: 013-433 3652

Harga yang ISTIMEWA dengan DISKAUN HEBAT hanya untuk anda...

Konsultasi PERCUMA khas untuk setiap pembelian dengan MamaZiqry Vita Shoppe ..





**Penafian : Segalanya tentang produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

0 comments:

Post a Comment