Thursday, May 02, 2013

Set Pelangsingan Shaklee Selamat & Terbaik untuk Ibu Menyusu

Ibu yang menyusukan anak berhak untuk kelihatan cantik dan langsing. Tapi ibu-ibu ini bimbang jika nak berdiet akan mula mempengaruhi penghasilan susu untuk si manja. Nak cuba produk untuk kuruskan badan, takut pula kandungannya akan menjejaskan si kecil kan. Kalau macam tu, apakata anda cuba Set Pelangsingan Shaklee yang dijamin Selamat dan Terbaik untuk ibu-ibu yang menyusukan anak.



Kenapa? Produk Shaklee ini dapat membantu anda menurunkan berat badan yang berlebihan dengan cara yang selamat dan berkesan. Lagi? Mari saya kongsikan secara ringkas ya..Ini kerana adanya:

1. Lecithin – Membantu untuk memecahkan / membakar lemak dan kolestrol
2. Alfafa – Membantu menyingkirkan lemak dan kolestrol yang telah dipecahkan; juga bertindak sebagai MilkBooster
3. Herblax – Membantu mempercepatkan proses pembersihan usus; sangat membantu jika anda mempunyai masalah sembelit; juga membantu mengempiskan perut
4.  ESP – diformulasi daripada protein soya yang terbaik untuk membantu anda merasa kenyang dan membekalkan tenaga dengan segera; juga bertindak sebagai Milkbooster terbaik untuk ibu menyusu

Anda boleh mengambil semua sekiranya anda berkemampuan. Namun jika anda menghadapi kekangan bajet, anda boleh mencuba Lecithin dan Alfafa sebagai permulaan.

Mesti tak puas hati kan jika tiada testimoni. Jom kita tengok testimoni bagi pengguna yang berjaya dan berpuas hati dengan produk ini. Mari…
 ~ Berat turun 20kg--> memang SUPERBB ~ 

~ Dulu pakai seluar saiz 32"..sekarang 27" --> macam zaman study dulu ~


~ BONUS: Kulit wajah berseri-seri ;) ~


Alhamdulillah...mesti teringin kan nak kurus macam dalam gambar kat atas ni..Tambah pula, dapat BONUS lagi. Apa tunggu lagi, jom dapatkan set pelangsingan Shaklee sekarang. Anda hanya perlu minum air secukupnya, makan makanan yang seimbang ok..dan kalau rajin adalah digalakkan untuk bersenam ya. Bagi anda yang suka ambil kudap-kudap tu, elakkan kudapan yang tinggi kalorinya dan lebih baik gantikan dengan pengambilan buah-buahan ya..Dapatkan berat badan ideal dengan cara yang sihat (^_^)

Hubungi saya untuk dapatkan produk ini ya..
Add/pm fb saya Sharifah Zawiyah
Call/sms  013-433 3652

Harga yang ISTIMEWA dengan DISKAUN HEBAT hanya untuk anda...

Konsultasi PERCUMA khas untuk setiap pembelian dengan MamaZiqry Vita Shoppe ..

**Penafian : Segalanya tentang produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

0 comments:

Post a Comment