Monday, April 22, 2013

Set Kehamilan Shaklee – baik untuk ibu & bayi dalam kandungan

  No comments    
categories: 

   'TAHNIAH..puan disahkan hamil'...mesti sangat teruja bila mendapat berita ni kan terutamanya bagi pasangan suami isteri yang sudah lama menanti kehadiran buah cinta mereka. Bagi pasangan yang baru berkahwin juga pasti merasa tidak sabar untuk melalui satu lagi fasa baru sebagai ibu dan ayah. Semua ibu inginkan yang terbaik untuk diri dan bayi yang dikandung. Tapi di masa kini...kita seringkali mendengar tentang permasalahan yang berlaku semasa hamil iaitu kenaikan tekanan darah yang tidak normal dan serangan diabetes di kala hamil.


Jadi, amat-amatlah penting untuk ibu-ibu semua menjaga pemakanan yang diambil setiap hari supaya dapat memenuhi keperluan nutrisi yang secukupnya untuk diri dan bayi dalam kandungan. Diet yang seimbang dalam pemakanan si ibu penting untuk mengekalkan tahap kesihatan yang baik semasa kehamilan agar ibu tidak menghidapi penyakit seperti darah tinggi dan kencing manis semasa hamil.

Oleh itu, sangatlah penting untuk ibu-ibu yang hamil mengambil suplemen tambahan bagi menjamin keperluan nutrisi untuk ibu dan bayi mencukupi. Pemilihan suplemen terbaik mestilah menjadi langkah pertama bagi semua ibu hamil untuk mengekalkan kesihatan yang optimum sepanjang proses kehamilan..  

Mencari-cari suplemen yang terbaik untuk anda dan bayi? Jom cuci mata dengan Set Kehamilan Shaklee dengan pendekatan semulajadi yang dijamin selamat dan halal. Set Kehamilan Shaklee terbahagi kepada Set J-1 khusus untuk trimester pertama (awal kehamilan) dan diteruskan ke Set J-2 untuk kehamilan trimester ke-2 dan ke-3.

 Kombinasi vitamin terbaik dalam Set J-1 yang terdiri daripada:

1. Vitalea (Multivitamin)

~ mengandungi multivitamin dan multimineral yang dapat membekalkan tenaga kepada ibu hamil yang mengalami alahan yang teruk semasa awal kehamilan; membantu ibu yang mengalami masalah hB rendah.

 2. B-Complex
 
~membantu pembentukan sel darah merah dan melancarkan peredaran darah, membantu melegakan migrain dan sakit kepala. Sangat baik jika diamalkan untuk mengelakkan ibu daripada terkena darah tinggi dan kencing manis; membantu membekalkan tenaga kepada si ibu; memberikan mood yang baik kepada ibu hamil, sekaligus mengelakkan ibu hamil terlau beremosi.

3. Sustained release Vita C Plus

~ meningkatkan tahap imunisasi, mengelakkan ibu daripada terkena jangkitan demam dan selesema, mencantikkan serta menganjalkan kulit dengan bantuan vitamin C untuk penghasilan kolagen .
4. Ostematrix (Kalsium)

~ penting untuk menambahkan kalsium yang banyak diserap oleh bayi dalam kandungan. Kekurangan kalsium oleh ibu hamil boleh menyebabkan kekejangan, kebas-kebas, gusi berdarah,dan lain-lain.

Tambahan dalm Set J-2:

Omega Guard

~ penting untuk perkembangan sistem imun kerana Omega 3 tidak boleh dihasilkan oleh tubuh badan; mengandungi EPA bagi menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak bayi, mengelakkan kelahiran pra-matang dan terjadinya pre-eklampsia kepada ibu.

Suplemen yang dicadangkan cukup untuk memenuhi keperluan nutrisi yang diperlukan oleh ibu dan bayi dalam kandungan semasa proses kehamilan…Namun sekiranya ibu-ibu ada bajet yg berlebihan boleh la menambah pengambilan ESP Soy Protein IsolatePowder untuk mendapat manfaat yg lebih hebat (^_^)

Jadi..Jangan tunggu-tunggu lagi. Jom dapatkan Set Kehamilan Shaklee dengan pendekatan semulajadi yang dijamin Halal dan Selamat. Shaklee..suplemen terbaik untuk anda dan bayi anda. Mulakan langkah anda untuk permulaan yang baik bagi ibu dan bayi dalam kandungan di sepanjang kehamilan… 

Konsultasi percuma dan Harga Istimewa menanti anda. Hubungi saya untuk info lebih lanjut:-. 

Add/pm fb: SharifahZawiyah  /    sms: 013-4333652    /  Fanpage: MamaZiqry Vita Shoppe  

0 comments:

Post a Comment