Wednesday, April 24, 2013

Stok Susu 600 Oz Dalam Masa Sebulan!!!


Alhamdulillah..hari ini saya berkesempatan untuk berkongsi satu testimoni seorang ibu yang telah menggunakan Set 3M. Terima kasih kepada Ibu Nur kerana sudi berkongsi dengan kami ya…


Pastinya semua ibu-ibu rasa seronok dan teruja kan bila ada stok susu ibu macam testimoni di atas ni kan? InsyaAllah…dengan semangat yang kuat, dan rajin berusaha, ibu-ibu semua pun pasti berjaya kumpul stok susu macam dalam testimoni di atas ni.

Selalu sangat timbul persoalan ‘Bagaimana nak kumpul stok banyak macam ni ya?’

Perlu anda tahu…konsep utama penyusuan ialah SUPPLY AND DEMAND. Anda haruslah menyusukan terus  anak anda atau pam sekerap mungkin (setiap 2-3 jam) untuk mendapatkan hasil yang maksimum. Ibu-ibu juga haruslah minum air yang secukupnya di samping mengamalkan pemakanan yang berkhasiat dan seimbang. Selain itu, pengambilan suplemen sangat digalakkan bagi memastikan badan ibu sentiasa sihat dan bersedia untuk menghasilkan susu dengan capat dan banyak.

Jika semua tips ini diamalkan , insyaAllah ibu-ibu juga mampu untuk menyimpan stok susu yang banyak untuk anak tersayang. Semua terletak pada persediaan minda ibu-ibu semua. 

Nikmatilah saat indah seorang ibu apabila dapat menyusukan anak dengan susu anda, susu ibu – susu terbaik di dunia.

Berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang set 3M ni, boleh hubungi saya di fanpage MamaZiqry Vita Shoppe , call/sms 013-4333652  / add fb Sharifah Zawiyah

Konsultasi PERCUMA dan Harga MENARIK hanya untuk anda.

0 comments:

Post a Comment