Wednesday, April 24, 2013

Stok Susu PENUH Freezer..Rezki Anak


Alhamdulillah..berkat kesabaran serta kerajinan, ibu ini berjaya mengumpul stok susu untuk anaknya. Diiringi dengan doa dan mengamalkan Set 3M Shaklee, stok susu bertambah banyak dan memenuhi ruangan freezer.

Jom kita lihat stok susu untuk Mikhail ;)

Kenapa Set 3M sangat berkesan dan menjadi rebutan ramai ibu?

Set 3M mengandungi ESP Soy Isolate Powder, Ostematrix (kalsium), dan Set B (Vitalea, B-Complex, Vitamin C, Alfafa). Untuk pengetahuan ibu-ibu, komponen utama susu ibu ialah kalsium dan prorein. Pengambilan ESP dan Ostematrix sangat-sangat membantu ibu-ibu menyusu kerana ESP membekalkan sumber protein utama, dan pengambilan ostematrix (kalsium) pula akan melengkapkan nutrisi penting yang diperlukan oleh tubuh badan si ibu untuk menghasilkan susu lebih banyak dan cepat.

Tambahan pula, gabungan ESP, Alfafa, dan Ostematrix dalam Set 3M ini sangat membantu kelancaran pengeluaran susu yang bertindak sebagai ‘triple milkbooster’ yang sangat berkesan.

Vitamin-vitamin yang ada dalam set B sangat-sangat penting untuk memastikan kesihatan ibu berada pada tahap optimum selain B complex yang bertindak untuk mengawal dan mengelakkan stress. Apabila tubuh badan ibu berada dalm keadaan sihat dan cergas, serta tenang dan ceria, ia sangat membantu kelancaran dan pengeluaran susu ibu. Perlu anda tahu…keadaan ibu yang stress dan letih akan menghadkan pengeluaran susu.

Juga diingatkan..Vitamin-vitamin ini hanya membantu dan berkesan jika payudara anda dikosongkan dengan kerap, dimana memenuhi konsep – kebih kerap bayi disusukan lebih banyak susu akan dihasilkan. Jangan lupa..pengambilan air yang secukupnya amat penting sekurang-kurangnya 3L sehari ya..

Pilihan di tangan anda..Semua ibu mahukan yang terbaik untuk anak-anak kan ;)
 
Bagi yg berminat mengetahui lebih lanjut tentang Set Penyusuan Shaklee ini, boleh hubungi saya di page MamaZiqry Vita Shoppe , call/sms 013-4333652  / add fb SharifahZawiyah

Harga ISTIMEWA  hanya untuk anda… 
Konsultasi PERCUMA khas untuk setiap pembelian dengan MamaZiqry Vita Shoppe ..

0 comments:

Post a Comment