Wednesday, May 08, 2013

ESP + Alfafa - Bukan sekadar gabungan Milkbooster Terbaik

  No comments    
categories: ,
Artikel yang sebelum ini pernah saya menyentuh manfaat ESP dab Alfafa. Rasanya kedua-dua produk ini tidak asing lagi terutamanya di kalangan ibu-ibu yang menyusukan anak yang terkenal sebagai MilkBooster terbaik. Dengan cara pengambilan yang betul, proses penghasilan susu ibu akan menjadi lebih lancar dan cepat.

Jom saya kongsikan testimoni customer yang telah mencuba gabungan ESP dan Alfafa ini:

1) Penghasilan susu ibu semakin banyak hingga Cik B menjadi bengkak


2) Si ibu berjaya kumpul stok susu untuk anak tersayang, kulit sikecil juga semakin cerah dan gebu, serta si ibu pula kembali mendapat berat yang ideal.


Alhamdulillah..customer sangat berpuas hati menikmati manfaat ESP dan Alfafa ini. Sudah terang lagi nyata, gabungan kedua-dua produk ini bukan sekadar MilkBooster, malah banyak manfaat lagi yang akan ibu dan bayi perolehi.

Jadi apa tunggu lagi..Jom dapatkan gabungan MilkBooster terbaik( Set Penyusuan paling minima) ini cepat-cepat untuk menikmati manfaat yang berganda-ganda. Jika anda ada bajet yang lebih, anda boleh la mendapatkan Set penyusuan Lengkap : Set 3M, set yang lengkap untuk anda dari segi kesihatan, penyusuan, kecantikan, dan banyak lagi...Klik di SINI untuk info lanjut ya..

Jika berminat untuk mencuba produk ini, boleh la hubungi saya melalui:
Add/PM fb saya: Sharifah Zawiyah
Call/SMS : 013-433 3652
Jom Likes fanpage saya: MamaZiqry Vita Shoppe  untuk mengetahui info atau promosi yang sedang berlangsung 

Konsultasi Percuma akan diberikan khas untuk setiap pembelian dengan saya.

Minta Perhatian:
-> Alfafa TIDAK BOLEH diambil oleh ibu hamil dan pesakit SLE


**Penafian : Segalanya tentang produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya mengalami masalah kesihatan, sila dapatkan khidmat nasihat daripada pakar kesihatan.

0 comments:

Post a Comment