Tuesday, May 07, 2013

Kalsium Shaklee Melegakan Sakit Pinggang dan Sendi Tulang

  No comments    
categories: 
Adakah anda selalu rasa lenguh-lenguh, kebas-kebas atau kejang kaki, sakit lutut atau merasa sengal-sengal di pinggang..? Anda perlu tahu bahawa badan anda telah menunjukkan simptom awal kekurangan kalsium.
Tak cukup kalsium mestilah kena minum susu kan..tapi boleh ke anda konsisten ambil 4 gelas susu sehari untuk cukupkan keperluan kalsium harian. Mesti kebanyakan nya tidak kan..Mari saya kongsi satu cara mudah untuk dapatkan keperluan kalsium yang mencukupi untuk badan anda. Hanya dengan pengambilan kalsium Shaklee sebelum tidur, InsyaAllah semua masalah yang anda hadapi selesai..mudah kan.
Kalau anda nak tahu:

1 tablet kalsium Shaklee = 1 gelas susu yang tinggi kalsium nya = 80 biji badam

Kalau nak makan 80 biji badam mesti tak lalu kan..dengan cara mudah dan berkesan, amalkan pengambilan kalsium Shaklee ya.


Jom saya kongsikan testimoni customer yang berpuas hati dengan keberkesanan Kalsium Shaklee ini:



Kedua-dua customer dapat menikmati manfaat Kalsium atau lebih dikenali Ostematrix dengan cepat dan berkesan. Anda bila lagi...Dengan harga mampu milik,InsyaAllah anda akan menikmati kehidupan yang lebih selesa.


Berminat untuk mencuba Ostematrix Shaklee , hubungi saya melalui:
~ Call/sms ke 013-433 3652
~ Add/pm fb: Sharifah Zawiyah
~ Jom Likes : MamaZiqry Vita Shoppe

Dapatkan dengan Harga yang ISTIMEWA <--- Hanya untuk anda 

Konsultasi PERCUMA akan diberikan khas untuk setiap pembelian dengan MamaZiqry Vita Shoppe..

**Penafian : Segalanya tentang produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya mengalami masalah kesihatan, sila dapatkan khidmat nasihat daripada pakar kesihatan.

0 comments:

Post a Comment