Tuesday, May 07, 2013

Ostematrix Shaklee

  No comments    
categories: 
Adakah anda pernah alami sakit pinggang, kebas kaki, sering lenguh badan? Kalau nak tahu..itulah tanda Khususnya bagi ibu yang menyusukan anak, warga emas dan juga individu yang aktif bersukan.


Mari saya kongsikan lagi ciri-ciri individu yang perlu ambil kalsium ni?
1. Individu yang seringkali merasa sakit pinggang, sakit lutut dan sendi, serta sering keletihan
2. Individu yang sering mengalami kebas kaki dan tangan
3. Ibu hamil yang sering mengalami kebas/kejang kaki
4. Ibu menyusu yang memerlukan kalsium yang tinggi untuk membantu kelancaran proses penyusuan


Terdapat banyak jenis kalsium di pasaran,tetapi mana satu yang terbaik? Sudah semestinya Kalsium keluaran Shaklee. Tapi kenapa ya?
--> Kalsium Shaklee mengandungi kalsium, magnesium, fosforus dan juga vitamin D,zinc, kuprum, manganes dan boron dimana semua nutrien ni perlu diambil bersama-sama dalam 1 tablet bagi memastikan penyerapannya 99% dalam badan kita, dan menghalang endapan sesetengah mineral.
--> Formula Kalsium shaklee sangat unik dan anda akan dapat merasa kesannya dengan sangat cepat, dimana tidak akan anda dapati daripada kebanyakan kalsium yang ada di dalam pasaran.

Apa manfaat Kalsium Shaklee?
1. Menguatkan tulang, gigi, kuku, dan sistem saraf, serta merawat tulang retak, kuku rapuh, dan gusi berdarah.
2. Mengatasi masalah kekejangan dan juga kebas-kebas. Pengambilan Ostematrix sebelum tidur sangat penting untuk mengurangkan rasa kebas, kejang kaki, dan sakit sendi.
3. Meringankan stress, dimana ostematrix membantu mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung, memperbaiki perubahan emosi dan sakit kepala, dan seterusnya menggalakkan tidur yang selesa dan lena.
4. Memperbaiki hiperaktiviti perut dan sakit gastrik
5. Vitamin D yang terkandung dalam Ostematrix membantu tingkatkan penyeapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan ketumpatan tulang dan menguatkan kerangka.

Jom saya kongsikan 1 testimoni seorang isteri yang mengambil berat akan suaminya ;)

Alhamdulillah..serasi.kebanyakan customer yang mencuba Shaklee pasti akan merasa puas hati. Memang terbaik kan. Dengan harga mampu milik, hanya RM59 dapat menikmati keberkesanannya dengan cepat.

Berminat untuk mencuba produk ini, hubungi saya melalui:
~ Call/sms ke 013-433 3652
~ Add/pm fb: Sharifah Zawiyah
~ Jom Likes : MamaZiqry Vita Shoppe

 Dapatkan dengan Harga yang ISTIMEWA <--- Hanya untuk anda

Konsultasi PERCUMA akan diberikan khas untuk setiap pembelian dengan MamaZiqry Vita Shoppe..

**Penafian : Segalanya tentang produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya mengalami masalah kesihatan, sila dapatkan khidmat nasihat daripada pakar kesihatan.

0 comments:

Post a Comment