Thursday, June 27, 2013

'Permata Hati Kami..'

 
'Dah ada isi ke..?' 'Dah ada Anak..?' 'Dah berapa orang anak..?' Rasanya setiap pasangan yang sudah mendirikan rumahtangga pastinya sering diajukan dengan soalan-soalan yang sebegitu kan. Ianya menjadi lumrah dan soalan wajib untuk pasangan yang sudah berkahwin.


Bagi pasangan yang memperolehi 'rezeki' itu seawal perkahwinan mestilah berasa gembira dan teruja yang teramat sangat untuk bergelar ibu dan ayah. Namun, bagi sesetengah pasangan yang lambat atau belum dikurniakan 'rezeki' tersebut pastinya timbul pelbagai anggapan daripada orang lain dan boleh menimbulkan sesuatu perasaan yang tidak selesa kepada diri.

Janganlah bersedih wahai hati..Sesungguhnya setiap yang sesuatu itu pastinya mempunyai hikmah kejadian. Kita sangatlah digalakkan untuk terus berikhtiar dan berusaha untuk mendapatkan sesuatu yang diinginkan diiringi dengan doa yang berterusan.

Seronok untuk saya kongsikan satu pengalaman seorang pengguna suplemen Shaklee yang telah disahkan hamil baru-baru ini...

Alhamdulillah..Berkat kesabaran..Usaha..Doa..Moga dipermudahkan urusan beliau.
Mari saya kongsikan Manfaat GLA Complex Shaklee:
  • Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid 
  • Membantu meningkatkan kesuburan 
  •  Melegakan PMS (sindrom pra-haid) seperti mudah marah, letih serta lesu sebelum dan semasa datang haid.
  • Membantu dalam menangani menopaus 
  •  Menguatkan kuku dan rambut serta memperbaiki tekstur rambut yang kering dan gugur 
  • Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri
  • Membantu menangani eczema, alergi, kegatalan kulit kering 
  • Mengawal kencing manis dan darah tinggi 
  • Menguatkan sistem imun tubuh dan menghalang pertumbuhan sel tumor dan kanser
  • Mengawal kolesterol dan menghalang penambahan berat badan dengan berkesan
Testimoni yang kedua merupakan seorang pengguna B-Complex Shaklee..Kenapa B-Complex Shaklee?Dalam B-Complex Shaklee terdapat asid folik.

Ramai wanita tidak tahu penambahan pengambilan asid folik perlu dilakukan tiga bulan sebelum mengandung bagi membantu menghindarkan kecacatan bayi yang dipanggil neural tube defect atau NTD. Mengikut kajian, sebanyak 50 peratus sehingga 70 peratus kecacatan dapat dicegah daripada berlaku dengan pengambilan asid folik. Asid folik penting untuk pembinaan sel otak, tulang belakang, organ, kulit dan tulang.

Dalam Shaklee ada pelbagai jenis suplemen yang boleh dicadangkan bagi pasangan yang iktiar untuk mendapatkan zuriat. Yang penting,,Jangan Berhenti daripada Berusaha dan Jangan Putus Asa ya..Setiap yang Berusaha pasti ada ganjaran yang baik..InsyaAllah.

Bagi yang berminat untuk mencuba suplemen keluaran Shaklee..Jangan segan2 ya..Anda boleh hubungi saya untuk info lanjut:
Add/PM fb: Sharifah Zawiyah
Call@SMS: 013-433 3652
Fanpage: MamaZiqry Vita Shoppe

Setiap pembelian dengan MamaZiqry Vita Shoppe akan diberikan Konsultasi Percuma Ya..

0 comments:

Post a Comment