Friday, May 02, 2014

Set D – Kulit Sihat Cantik Berseri, Jerawat dan Parut Kini Tiada Lagi!!

Kulit sihat dan cantik berseri..? Saya pasti semua pasti mengidam-idamkannya.  Jika anda mengalami
masalah kulit berminyak serta berjerawat dan berparut, saya syorkan Set D yang merupakan suplemen yang terbaik untuk anda.

Nak cantik bukan sahaja tertumpu pada produk kecantikan atau kosmetik luaran semata-mata,
namun kecantikan mestilah bermula dari dalam. Oleh itu, pengambilan suplemen yang tepat dan terbaik sangatlah digalakkan bagi memulihara dan memelihara dalaman anda.

Nak kulit sihat cantik berseri , sel-sel dalam badan anda haruslah sihat. Macam mana ya nak bagi sel-sel dalam badan sihat?? Pastinya pengambilan suplemen untuk kulit sangat penting untuk tujuan ini. 3 vitamin yang penting untuk kulit wajah dalam Set D : Set Kecantikan Kulit Shaklee.

    • Vitamin B – ‘B for Beauty’, vitamin yang menjadikan kulit Nampak berseri dan ‘glowing’ 
    • Vitamin C – Vitamin yang meningkatkan penghasilan kolagen kepada kulit. Dengan penghasilan kolagen yang cukup, kulit akan Nampak tegang dan sihat, barulah cantik. 
    • Vitamin E – Vitamin ini merupakan vitamin yang paling penting untuk kecantikan kulit anda. Kenapa? Sebab vitamin E bertindak untuk memperbaiki struktur asas kulit anda, membantu mengatasi masalah jerawat dan kulit berminyak  atau kulit kering, serta membantu mengurangkan parut.

    Alhamdulillah..ramai customer yang mencuba Set D ini banyak memberi kesan positif dan berpuas hati dengan hasilnya. Mari kita tengok apa kata mereka…




    Dua perkongsian membuat saya juga teruja dengan hasilnya. Alhamdulillah, pengambilan vitamin yang tepat membantu menyelesaikan masalah yang dihadapi sekaligus menambah tahap keyakinan mereka pastinya.

    Untuk pengetahuan anda, penggunaan Set D ini boleh dilihat kesan nya seawal 3 minggu pengambilan. Jika ada bajet lebihan, pengambilan ESP sangatlah membantu untuk mendapatkan kesan yang lebih cepat dan terbaik..!

    Nak cuba produk ini, anda boleh hubungi saya melalui:

    Call/sms/WhatsApp: 013-433 3652
    Add fb saya: Sharifah Zawiyah
    Like Fanpage saya: MamaZiqry Vita Shoppe

    Penafian : Segala penulisan / testimony tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mempunyai masalah kesihatan adalah digalakkan untuk mendapatkan nasihat daripada pakar kesihatan.

    0 comments:

    Post a Comment