Thursday, May 01, 2014

Nak Kulit Bersih, Mulus, Cantik dan Berseri Tanpa Make-Up?


Ramai yang menginginkan kulit yang cantik dan berseri tanpa make-up kan..Dah lumrah manusia khususnya wanita sukakan kecantikan….Namun,
tak ramai yang mampu tampil berkeyakinan untuk keluar tanpa make-up. Betul tak?

Alhamdulillah..sejak kenal dengan Shaklee ni, banyak sangat feedback postif daripada customer yang mengambil vitamin kecantikan untuk mendapatkan kulit yang sihat dan cantik. Orang kata kalau dulu-dulu kulit nampak kusam, namun selepas pengambilan vitamin kecantikan dari Shaklee, kulit semakin sihat dan cantik berseri, boleh keluar rumah dengan yakin tanpa make-up lagi. Jom tengok testimoni di bawah..kecantikan semulajadi bermula dari dalam ;)






Cantik dan Nampak sihat kulit nya kan…kecantikan asli tanpa make-up…Menurut perkongsian, beliau telah amalkan Set D iaitu Set Kecantikan Kulit Shaklee. Jom kita tengok apa yang ada dalam Set D : Set Kecantikan Kulit Shaklee.
  • Vitamin B – ‘B for Beauty’, vitamin yang menjadikan kulit Nampak berseri dan ‘glowing’
  • Vitamin C – Vitamin yang meningkatkan penghasilan kolagen kepada kulit. Dengan penghasilan kolagen yang cukup, kulit akan Nampak tegang dan sihat, barulah cantik.
  • Vitamin E – Vitamin ini merupakan vitamin yang paling penting untuk kecantikan kulit anda. Kenapa? Sebab vitamin E bertindak untuk memperbaiki struktur asas kulit anda, membantu mengatasi masalah jerawat dan kulit berminyak  atau kulit kering, serta membantu mengurangkan parut.
Dengan pengambilan Set D : Set kecantikan Kulit Shaklee….sel-sel kulit anda akan dirawat dari dalam. Kulit yang baru dan sihat akan cepat dihasilkan untuk menggantikan sel-sel kult lama yang telah rosak. Makanya, kulit akan cantiklah bila sel-sel sihat ;)

Bagi anda yang mempunyai masalah kesan parut, amatlah digalakkan untuk mengambil ESP bersama-sama Set D. Ini kerana pengambilan ESP sebagai protein soya terbaik akan membantu penghasilan sel-sel baru dengan lebih cepat dan turut membantu memudarkan parut-parut yang ada.

Nak cuba produk ini, anda boleh hubungi saya melalui:


Call/sms/WhatsApp: 013-433 3652

Add fb saya: Sharifah Zawiyah

Like Fanpage saya: MamaZiqry Vita Shoppe



Penafian : Segala penulisan / testimony tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mempunyai masalah kesihatan adalah digalakkan untuk mendapatkan nasihat daripada pakar kesihatan.

0 comments:

Post a Comment