Sunday, November 17, 2013

Vitamin C Shaklee

Lamanya tak jenguk...hihi.dah bersarang rupa nya rumah maya saya ni. Sambil- sambil bersihkan rumah saya ni, mari saya kongsikan satu 'hot item' yang dah lama sangat pengguna setia produk ni menunggu keluaran nya.hehe...termasuk lah saya (^_^)

Alhamdulillah..setelah setahun menunggu, produk terlaris di pasaran iaitu Vitamin C Shaklee telah muncul kembali. Hmmm...Agaknye kenapa lah ye? Apa yang menarik sangat dengan Vitamin C ni ye?
Jom kita sama- sama lihat kebaikkan nya...

★ Mencantikkan kulit - Pengambilan Vitamin C Shaklee secara konsisten akan menjadikan kulit lebih cerah, melambatkan proses penuaan,  serta menyekat pembentukan pigmen pada wajah.
★ Membentuk kolagen - Vitamin C Shaklee boleh membantu merangsang pembentukan kolagen dalam kulit, dan seterusnya menegangkan kulit.
★Meningkatkan sistem imunisasi badan - Vitamin C Shaklee mampu meningkatkan sistem.imunisasi badan anda terutama nya bagi individu yang sering mengalami demam, batuk, dan selsema.
★ Membantu mempercepatkan proses pemulihan luka kerana Vitamin C Shaklee merangsang pembetukkan sel-sel yang baru, membantu mengurangkan alergi, resdung dan asma.


Tahukah anda..?
■ Tubuh kita sering kehilangan vitamin C semasa melakukan aktiviti harian.
■ Tubuh kita tidak dapat menghasilkan vitamin C dengan sendirinya.
■ Vitamin C merupakan vitamin larut air dan akan hilang berterusan dari badan kita
■ Vitamin C dalam badan kita juga akan menyusut sekiranya kita berada dalam keadaan stress.

Kenapa Vitamin C Shaklee ye:
● 1 Biji vitamin C Shaklee mengandungi khasiat 7 biji setengah buah oren beserta kulitnya
●Vita C dengan pelepasan secara perlahan- lahan dan berperingkat dapat membantu dalam menyalurkan dan menyediakan vitamin C yang diperlukan tubuh secara berterusan.

Jadi...tunggu apa lagi?Jom dapatkan Vitamin C Shaklee anda sekarang.

Add/PM fb: Sharifah Zawiyah untuk dapatkan info secara terus dari saya

Sms/WhatsApp: 013-433 3652 untuk respon yang lebih cepat

Jom Like fanpage: MamaZiqry Vita Shoppe untuk mengetahui info yang menarik serta promosi dan diskaun hebat yang sedang berlangsung.

0 comments:

Post a Comment