Tuesday, May 27, 2014

Vitamin E Shaklee untuk Kulit Cantik!!

Kulit Cantik...Kulit Cantik...Siapa yang taknak kulit cantik angkat tangan!! hihi..takda pun yang angkat tangan. Dah lumrah manusia, semua nya idamkan kulit yang cantik kan. Haa..ambillah Vitamin E Shaklee. Sangat bagus untuk mencantikkan kulit anda!

Vitamin E shaklee adalah SEMULAJADI ok, bukan sintetik tau (tiruan).


Bagaimana kita ingin mengetahui perbezaan antara semulajadi atau tiruan?

Vitamin E semulajadi bermula dengan D-ALPHA dihadapannya contoh d-alpha tocopherol. Vitamin E sintetik pula akan bermula dengan dl- contohnya DL-ALPHA tocopherol. Ada yang amalkan pengambilan Vitamin E untuk kulit cantik?? Boleh cek semula label pada botol Vitamin E masing-masing. Pastikan jauhi yang tiruan ya, lebih selamat dan bagus ambillah yang semulajadi.


Vita-E complex™ Shaklee mengandungi vitamin E (d-alfa tokoferol) asli dari minyak sayuran. Ia juga mengandungi selenium yang melengkapi fungsi vitamin E. Istimewanya Vitamin E Shaklee dengan penambahan ekstrak biji anggur. Untuk apa? Jom baca apa kelebihan Grape Seed Extract (ekstrak biji anggur):

# Ekstrak biji anggur mengandungi pelbagai khasiat kesihatan iaitu protien, lipid, karbohidrat dan polifenol

# Kuasa antioksidan polifenol adalah 20 kali lebih baik dari vitamin E dan 50 kali lebih baik daripada vitamin C. Maksudnya, dalam erti kata lain minyak biji anggur ni amat berkesan untuk:

  • mengatasi masalah kanser 
  • awet muda
  • memelihara kecantikan
  • menguatkan sistem imun badan
  • menurunkan paras kolestrol
  • menghalang pembentukan darah beku
  • melegakan masalah berpunca daripada urat timbu

# Melambatkan penuaan.
Salah satu phenol yang ditemui dalam biji anggur ialah OPC (oligomeric Proanthi Cyanidin) ni lebih tulen berbanding kumpulan fitonutrien yg lain). OPC ni memelihara tubuh dari penuaan sebelum masanya..OPC juga terikat dengan kolagen. Dimudahkan cerita, procyanidin ini:

  • membantu kulit lebih elastik
  • membuatkan seseorang nampak muda secara semulajadi. 

Jom tengok testimoni-testimoni BEST daripada pengguna Vitamin E Shaklee (^_^)






BEST tak..Kesan pengambilan Vitamin E insyaallah boleh dilihat seawal seminggu selepas pengambilan yang konsisten. Tips Cantik! Jangan lupa minum air masak yang mencukupi juga OK.

Nak cuba produk ini, anda boleh hubungi saya melalui:

Add/PM fb: Sharifah Zawiyah untuk dapatkan info secara terus dari saya
Sms/WhatsApp: 013-433 3652 untuk respon yang lebih cepat
Jom Like fanpage: MamaZiqry Vita Shoppe untuk mengetahui info yang menarik serta promosi dan diskaun hebat yang sedang berlangsung.

Penafian : Segala penulisan / testimony tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mempunyai masalah kesihatan adalah digalakkan untuk mendapatkan nasihat daripada pakar kesihatan.

0 comments:

Post a Comment