Wednesday, May 07, 2014

Vivix ~ Tonik Ajaib Shaklee

  No comments    
categories: 
Tonik Ajaib Shaklee iaitu Vivix. Pastinya jika anda pengamal tegar produk Shaklee kenal dengannya. Alhamdulillah..hari ini berkesempatan untuk berkongsi testimoni pengguna yang telah mencuba Vivix Shaklee yang merupakan satu-satunya
suplemen yang dapat menembusi DNA manusia, seterusnya membaikpulih DNA dalam badan yang telah rosak.

Vivix juga memberikan perlindungan antioksidan dalam badan serta merangsang pembentukkan sel-sel baru. Anggur Muscadine, Lobak Ungu, Elderberry dan Polygonum Cuspidatum merupakan antara bahan yang terkandung dalam Vivix Shaklee.

Jom renung-renung perkongsian di bawah:


Tersentuh perasaan ini melihat dua perkongsian di atas.. tiada yang menggembirakan hati seorang anak apabila dapat membantu mengurangkan penderitaan ibu tercinta. Alhamdulillah, jika ada diantara anda mempunyai ibu/ayah yang sedang mengalami strok, jangan bertangguh untuk mendapatkan Vivix Shaklee ya. Insyaallahh, kesan yang menakjubkan dan sangat membantu anda. 

Ada yang kata Vivix Shaklee agak mahal..Namun, perlu diingatkan bahawa harga sebuah kesihatan tidak ternilai serta tidak dapat dijual beli dengan wang ringgit anda!

Untuk mendapatkan produk ini, anda boleh hubungi saya melalui:

Call/sms/WhatsApp: 013-433 3652
Add fb saya: Sharifah Zawiyah
Like Fanpage saya: MamaZiqry Vita Shoppe


Penafian : Segala penulisan / testimony tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mempunyai masalah kesihatan adalah digalakkan untuk mendapatkan nasihat daripada pakar kesihatan.

0 comments:

Post a Comment