Saturday, June 28, 2014

1001 Kebaikkan ESP Shaklee

Assalamualaikum semua...lama dah nak bercerita pasal ni. 1001 Kebaikan ESP Shaklee, produk yang TERLARIS dan sentiasa ingin dimiliki ramai. Agaknya kenapa ye ESP Shaklee ni sangat laris?? Jom saya kongsikan 1001 Kebaikan ESP Shaklee!!

1001 Kebaikan / Manfaat ESP Shaklee:
  • Milkbooster Terhebat - ESP Shaklee ni sangat terkenal di kalangan ibu yang menyusukan anak sebagai MilkBooster dimana ESP membantu untuk melncarkan penyusuan dan memekatkan susu ibu.
  • Mencantikkan Kulit - ESP boleh bantu untuk mencantikkan kulit anda. Bagaimana? ESP merupakan protein yang akan membaikpulih struktur asas kulit dan membantu untuk menghasilkan sel-sel kulit baru dengan cepat. InsyaAllah...apa pun masalah kulit anda sama ada kulit kering, jerawat, jeragat dan kulit berparut mampu diatasi dengan ESP Shaklee.
  • Meningkatkan Metabolisme Badan  - ESP juga membantu untuk anda yang mempunyai masalah metabolisme badan yang rendah.
  • Membantu rasa Kenyang Lebih Lama - ESP membantu mengawal selera makan kerana dengan pengambilan ESP akan membuat anda berasa kenyang lebih lama. Secara tidak langsung ia akan membantu untuk mengawal berat badan.
  • Memberi Tenaga Segera - ESP membantu menambah tenaga supaya tidak mudah letih untuk melakukan kerja seharian.
  • Meningkatkan Kesuburan - ESP membantu membaikpulih sel-sel pembiakan yang tidak normal.
  • Bagus untuk Ibu Mengandung - ESP membantu memberi tenaga supaya tidak mudah berasa letih dan seterusnya ESP membantu menyediakan badan ibu ke arah penyusuan. Sangat dicadangkan pada ibu mengandung yang bertekad untuk menyusukan bayi setelah melahirkan.
  • Membaikpulih Luka dengan Cepat - Seperti yang kita tahu, struktur asas kulit terdiri daripada protein. Sel-sel kulit baru akan terbentuk dengan cepat apabila badan mendapat keperluan protein yang mencukupi. ESP sangat bagus untuk membaikpulih luka bersalin ataupun luka pembedahan.
  • Membantu untuk Mengurangkan Gastrik - Sangat digalakkan bagi anda yang mempunyai masalah gastrik. InsyaAllah, anda pasti berpuas hati!
  • Menganjalkan Payudara - Kebaikan paling best apabila ESP Shaklee juga dapat membantu untuk menganjalkan semula payudara yang kendur!

Kebaikan ESP Shaklee...banyak lagi tau. Hanya orang yang dah mencubanya sahaja boleh merasai Kehebatannya!! Jom tangok apa kata pengguna ESP Shaklee..:

1. Dengan ESP : Susu badan melimpah..Berat Badan Menyusut..Jerawat di muka kurang..strectmarks makin pudar..lebih bertenaga sepanjang hari.


2. Kulit mommy dan baby semakin cantik..putih..gebu dengan pengambilan ESP Shaklee.


3. Asset bertambah anjal dengan pengambilan ESP..Strechmarks semakin pudar.


4. Susu keluar dengan banyak sehingga memancut2..kulit muka semakin cantik & jeragat pudar.


5. Susu banyak..Lebih bertenaga dengan ESP, juga berkesan untuk mencantikkan kulit


6. Mommy bf anak kembar yakin susu ibu lebih mengenyangkan si kembarnya, beliau juga lebih bertenaga setiap hari dengan ESP


Alhamdulillah..testimoni yang dikongsi oleh pengguna ESP Shaklee sangat banyak. Jadi, pada anda yang masih belum mencuba dan teringin untuk mendapatkan ESP yang mempunyai 1001 kebaikkan ni, jangan ragu2 ye. Boleh hubungi saya untuk mengetahui harga 1 canister ESP Shaklee yang penuh manfaat ni ya..

Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Penang Island
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

Penafian : Segala penulisan / testimony tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mempunyai masalah kesihatan adalah digalakkan untuk mendapatkan nasihat daripada pakar kesihatan.

0 comments:

Post a Comment