Friday, August 15, 2014

Omega Guard Shaklee untuk Ibu Hamil..Banyak Khasiatnya!

Omega Guard Shaklee merupakan minyak ikan yang mengandyngi asid lemak 3, yang mengandungi DHA, EPA, ALA dan banyak lagi asid lemak omega-3 semulajadi. 

Perlu anda tahu, omega tidak dapat dihasilkan oleh badan. Maka, ibu hamil perlu mengambil omega dalam diet seharian. Omega Guard Shaklee pilihan terbaik kerana ianya minyak ikan Terbaik di dunia!

Jom tengok apa Khasiat Omega Guard Shaklee untuk Ibu Hamil...



Woww..banyaknya khasiat Omega Guard Shaklee untuk ibu hamil kan. Sangat berbaloi untuk ibu-ibu terutamanya bagi ibu yang mengimpikan anak yang bakal lahir nanti bijak IQ nya. 

Jadi, ibu hamil yang telah memasuki fasa trimester kedua boleh la mengambil Omega Guard untuk menikmati khasiat yang berbaloi-baloi. Sebotol Omega Guard boleh tahan 3 bulan tau..memang berbaloi kan.

Dah tahu kebaikkan Omega Guard untuk ibu hamil? Jangan abaikan supplement ni ya..Anak cerdik dan pintar, siapa yang tak mahu kan? Nak cuba Omega Guard Shaklee??

Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Penang Island
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2



Penafian : Segala penulisan / testimony tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mempunyai masalah kesihatan adalah digalakkan untuk mendapatkan nasihat daripada pakar kesihatan.

0 comments:

Post a Comment