Saturday, June 21, 2014

Collagen Powder Shaklee - Kulit Cantik Berseri, Jeragat Pudar

Assalamualaikum semua...

Selamat Berhujung Minggu. Kali ni jom risik-risik bagaimana nak kelihatan sentiasa cantik dan awet muda.

Yela, bila terdapat cela di muka sama ada jerawat atau jeragat, pastinya akan timbul perasaan yang merimaskan, kerisauan serta kurang keyakinan untuk berhadapan dengan orang kan.

Rasa nya semua orang tahu, nak cantik mesti orang akan syorkan pengambilan kolagen. Nak cerita sikit mengenai kolagen. Kolagen merupakan
sejenis protein yang sangat diperlukan oleh tubuh badan. Pentingnya, kolagen memelihara keanjalan dan keremajaan kulit. Terdapat 30% kolagen di dalam tubuh badan kita secara semulajadinya, juga terdapat di dalam kulit, tulang dan juga gigi.

Namun, penghasilan kolagen semakin kurang dan kurang apabila umur semakin meningkat dimana ianya mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis-garis halus terjadi. Perlu anda tahu, faktor luaran seperti matahari, radikal bebas di udara, air dan nutrisi, merokok dan lain-lain boleh menyebabkan kerosakan kolagen berlaku dengan cepat.

Oleh itu, Shaklee Collagen Powder diperkenalkan untuk membantu mengekalkan elastisiti semulajadi kulit dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut pada wajah.

Collagen Powder Shaklee memang power!! Kenapa?


Kerana Collagen Powder Shaklee tidak sama dengan collagen lain yang berada di pasaran. Bayangkan ...dalam masa 8 minggu, anda akan mengalami kesan-kesan seperti berikut:


  • Kelembapan Kulit - Meningkat 90%
  • Kekasaran dan Kekeringan - Berkurang 75%
  • Penampilan Keseluruhan - 71%
  • Kelembutan dan Kelicinan - Meningkat 69%
  • Make-up yang dipakai Tahan Lebih Lama - Meningkat 60%
  • Keanjalan, Keanjalan dan Elastisiti - Meningkat 55%
  • Ketebalan Rambut - Meningkat 54%
  • Keserian, Tona dan Warna Kulit - Meningkat 50%
  • Garis-garis Halus dan Kedutan - Berkurang 18%

Jom tengok 'real' testimoni pengguna Shaklee Collagen Powder, tanpa make-up dan memang original gambar yang dikongsi.


Jika diamati betul-betul...gambar sebelum kulit beliau kelihatan sangat kusam, pori-pori terbuka serta dipenuhi dengan jeragat kan? Namun selepas penggunaan Collagen Powder Shaklee, Alhamdulillah kesan penggunaan nya amat drastik sekali. Kelihatan kulit wajah beliau semakin halus, sekata dan cerah berseri. Yang paling utama, Jeragat juga semakin PUDAR. Kulit beliau cantik secara semulajadi.

Bestkan apabila mendapat kesan yang terbaik seperti testimoni di atas.Kolagen dalam badan semakin kurang seiring dengan peningkatan usia. Hargai kecantikan anda dan jangan biar nampak tua sebelum usia ya. Jom cuba hari ini!

Nak cuba produk ini, anda boleh hubungi saya melalui:

Add/PM fb: Sharifah Zawiyah untuk dapatkan info secara terus dari saya

Sms/WhatsApp: 013-433 3652 untuk respon yang lebih cepat

Jom Like fanpage: MamaZiqry Vita Shoppe untuk mengetahui info yang menarik serta promosi dan diskaun hebat yang sedang berlangsung.

0 comments:

Post a Comment