Wednesday, June 18, 2014

Performance Drink ~ Suplement Wajib Bulan Ramadhan

Assalamualaikum semua...hari ini nak bercerita mengenai Performance Drink Shaklee pula. Maklum la sejak dua menjak ni cuaca agak panas, masing-masing sibuk meng'update' cerita tentang kehausan dan keperluan untuk minum air yang lebih.

Tambahan pula tak lama lagi kita nak sambut kedatangan bulan yang mulia Bulan Ramadhan kan. Tentunya ramai yang sudah dan sedang bersiap sedia untuk menyambut kedatangan bulan puasa yang akan tiba dalam masa 10 hari lagi.

Performance Drink Shaklee ni memang best tau. Ia merupakan sejenis minuman yang membekalkan tenaga berpanjangan dan menegelakkan badan mengalami dehidrasi dan merupakan suplement wajib semasa berpuasa.

Istimewanya Performance Drink Shaklee:
  1. Ia adalah minuman ahli sukan yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk membantu mencegah dehidrasi, seperti fungsi minuman isotonik.
  2. Ia membekalkan 3 jenis karbohidrat bagi tenaga dan stamina seharian.
  3. Ia membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan.
  4. Ia mengandungi formula karbohidrat unik Shaklee iaitu opticarb yang membekalkan tenaga serta merta dan berterusan tanpa menganggu kestabilan gula dalam darah.
  5. Ianya terbukti secra klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah dimana ia penting bagi tenaga otot dan percepatkan proses penyembuhan akibat kecederaan otot.
  6. Ia turut mengurangkan kehausan, mencegah penyahhidratan, melembapkan kulit dan kelihatan muda.  
Semua individu termasuk ahli sukan, seseorang yang bekerja di luar/bawah panas matahari, anak-anak kecil yang demam, ibu menyusu dan ibu hamil digalakkan untuk mengambil Performance Drink sepanjang berpuasa bagi memastikan badan kekal bertenaga dan tidak mengalami dehidrasi.

Di bawah, saya kongsikan beberapa testimoni hebat daripada pengguna Performance Drink sepanjang bulan Ramadhan.

1. Pengalaman berpuasa bagi individu yang mengalami masalah gastrik:


2. Pengalaman anak kecil yang baru belajar berpuasa:

3. Pengalaman ibu menyusu berpuasa denganPerformance Drink:


4. Pengalaman berpuasa dengan Performance Drink bantu menambah tenaga:



Best-best kan pengalaman berpuasa dengan Performance Drink Shaklee ni. Nak lagi best, tambahan Hot Product Shaklee ESP + Performance Drink, memang uummphh. InsyaAllah, semoga kita semua dapat menjalankan ibadah puasa dengan lebih baik tahun ni.

Nak cuba produk ini, anda boleh hubungi saya melalui:

Add/PM fb: Sharifah Zawiyah untuk dapatkan info secara terus dari saya

Sms/WhatsApp: 013-433 3652 untuk respon yang lebih cepat

Jom Like fanpage: MamaZiqry Vita Shoppe untuk mengetahui info yang menarik serta promosi dan diskaun hebat yang sedang berlangsung.

Penafian : Segala penulisan / testimony tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mempunyai masalah kesihatan adalah digalakkan untuk mendapatkan nasihat daripada pakar kesihatan.

0 comments:

Post a Comment