Sunday, June 15, 2014

AJHT Shaklee Membantu Mengurangkan Sakit Sendi

  No comments    
categories: 
Selalu kedengaran ibu-ibu dan ayah-ayah kita mengadu sakit lutut, sakit pinggang dan bahagian-bahagian yang melibatkan sendi.

Perlu anda tahu...

Untuk mempunyai sendi yang sihat, 4 komponen utama bahagian sendi perlu berada dalam keadaan yang sihat, iaitu:
  • Tulang Rawan - bertindak sebagai kusyen yang melindungi sendi, dan membenarkan tulang untuk bergelincir antara satu sama lain. 
  • Bendalir Sinovia - pelincir yang membekalkan khasiat pada tulang rawan. 
  • Tendon - Struktur berserat yang menghubungkan otot kepada tulang. 
  • Ligamen - Serat yang fleksibel yang mengikat tulang.

Alhamdulillah, kebelakangan ini AJHT Shaklee mendapat sambutan ramai dalam membantu mengurangkan sakit sendi yang dialami oleh mak-mak terutamanya.

Bagaimana AJHT Shaklee membantu mengatasi masalah sendi?

Antara bahan-bahan yang terkandung dalam AJHT Shaklee yang direka khas untuk membantu mengatsi masalah sendi:
  1. Ekstrak Boswellia - Membantu memberi keselesaan kepada sendi, membantu pergerakan yang lebih mudah, dan membantu memberi kemampuan yang lebih unuk melakukan aktiviti harian yang lebih baik. 
  2. Ekstrak Jagung Membekalkan Sumber Glukosamin yang Pekat - Glukosamin merupakan sejenis gula amino yang berfungsi sebagai blok utama pembinaan struktur proteoglycans, komponen struktur rawan dan cecair diantara tulang yang membekalkan pelinciran. Ianya membantu meningkatkan pelbagai gerakan,mobility dan fleksbility. Glikosamin AJHT menampilkan glukosamin hidroklorid yang merupakan sumber yang paling tinggi konsentrasinya diperoleh dari sumber sayuran manakala kebanyakan glukosamin dalam ubat sendi di pasaran diperoleh daripada sumber kekerang. 
  3. Vitramin C -  Membekalkan 100% Nilai Harian Vitamin C, satu nutrien yang diperlukan bagi sintesis kolagen. 
  4. Zink, Kuprum, dan Mangganes - Mineral penting yang diperlukan untuk membina tisu penghubung.

AJHT Shaklee memberi manfaat dalam 3 cara, secara ringkasnya seperti dibawah:


Betul ke AJHT Shaklee membantu mengatasi masalah sendi?

Jom lihat testimoni di bawah:



Alhamdulillah...Syukur sangat dapat membantu ibu-ibu kita menjalankan ibadat dengan lebih selesa dan boleh melakukan aktiviti harian dengan lebih baik kan. Ini adalah antara keseronokan seorang anak apabila dapat membantu ibu ayahnya.

Set Sendi Shaklee merupakan gabungan 3 suplemen terbaik iaitu AJHT + Omega Guard + Ostematrix untuk mendapatkan kesan yang lebih baik dan cepat. Namun sekiranya bajet terhad, ianya sudah memadai untuk memulakan pengambilan AJHT sebagai langkah pertama mengatasi sakit sendi.

Nak cuba produk ini, anda boleh hubungi saya melalui:

Add/PM fb: Sharifah Zawiyah untuk dapatkan info secara terus dari saya

Sms/WhatsApp: 013-433 3652 untuk respon yang lebih cepat

Jom Like fanpage: MamaZiqry Vita Shoppe untuk mengetahui info yang menarik serta promosi dan diskaun hebat yang sedang berlangsung.

Penafian : Segala penulisan / testimony tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mempunyai masalah kesihatan adalah digalakkan untuk mendapatkan nasihat daripada pakar kesihatan.

0 comments:

Post a Comment