Saturday, June 14, 2014

ESP Shaklee Membantu Merawat Alergi

  No comments    
categories: 
Alergi atau alahan merupakan suatu keadaan yang terjadi apabila terdapat reaksi atau rangsangan imun yang kuat terhadap sesuatu bahan yang disedut, dimakan atau disentuh.

Pada awalnya kulit berasa gatal-gatal, semakin gatal dan terasa panas, seterusnya kulit terjadinya merah radang dan mengelupas.

Apabila berlakunya alergi atau alahan pada diri, selalunya kita akan lebih berhati-hati dalam melakukan sebarang pekerjaan untuk mengelakkan kemungkinan berlakunya serangan reaksi alergi yang lebih besar.

Alhamdulillah..hari ini berkesempatan untuk berkongsi satu testimoni hebat daripada seorang pengguna , Puan Nad yang mengalami alahan teruk pada kaki nya. Keadaan alahan pada kakinya menjadi semakin teruk dan gatal sekiranya Puan Nad tersalah dalam pemilihan makanan. Namun, ikhtiar nya dengan mengambil ESP secara konsisten sebagai penambah tenaga telah membantu merawat alergi yang dialami Puan Nad.

Di bawah merupakan testimoni yang dikongsi oleh Puan Nad.


Bagaimana ESP Shaklee boleh membantu untuk merawat alergi yang dialami?
  • ESP Shaklee memiliki kualiti protein yang tinggi dan menyediakan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia.
  • Ia juga diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral yang lengkap untuk menyokong kesihatan badan.
  • Protein terbaik dalam ESP Shaklee membantu  untuk memperbaiki sel-sel lama yang telah rosak dan menghasilkan sel-sel kulit baru dengan lebih cepat. 

Terujakan..? Alhamdulillah dengan pengambilan ESP Shaklee secara konsisten selama beberapa bulan. alergi atau penyakit kulit yang dialami oleh Puan Nad mendapat hasil seperti yang diingini.

Perlu diingatkan, alahan seperti ini perlukan sedikit masa untuk pulih kerana kulit memerlukan masa untuk memperbaiki sel-sel yang telah rosak serta menghasilkan sel-sel baru untuk menggantikan sel-sel lama. Yang pasti, berkat kesabaran insyaAllah akan mendatangkan hasil dan kesan yang baik.

Sekiranya mempunyai bajet lebihan untuk mendapatkan kesan yang lebih baik, pengambilan Vitamin C dan Vitamin E Shaklee insyaAllah lebih membantu. Namun sekiranya bajet anda terhad, memadai dengan pengambilan ESP Shaklee secara konsiten.


Nak cuba produk ini, anda boleh hubungi saya melalui:

Add/PM fb: Sharifah Zawiyah untuk dapatkan info secara terus dari saya

Sms/WhatsApp: 013-433 3652 untuk respon yang lebih cepat

Jom Like fanpage: MamaZiqry Vita Shoppe untuk mengetahui info yang menarik serta promosi dan diskaun hebat yang sedang berlangsung.

Penafian : Segala penulisan / testimoni tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mempunyai masalah kesihatan adalah digalakkan untuk mendapatkan nasihat daripada pakar kesihatan.
 

0 comments:

Post a Comment