Tuesday, October 28, 2014

Testimoni ESP : Pertemuan Pertamaku...

  No comments    
categories: 
Santai-santai sambil memandang dua puteraku yang senang lena diulit mimpi....sempat mengimbau kembali saat perkenalan dengan ESP.


Penyusuan..tu la tujuan utama pengambilan ESP hampir dua tahun yang lalu.
Saat hati ibu ni kerisauan kalau2 kekurangan susu untuk anaknya, ESP memulihkan keadaan kembali seperti yang diharapkan.


Alhamdulillah...ESP membantu meningkatkan keberhasilan susu ibu untuk si kecil saya masa tu. Bukan sekadar membanyakkan susu, malah memekatkan susu. Hasilnya saya dapat lihat anak saya kurang meragam dan dapat tidur dengan lebih lena..tiada kata selain Alhamdulillah, syukur padaMu ;)

Bertambah syukur bila kesan lain juga terasa. Luka pembedahan bersalin yang masih rasa sengal2 hingga berasa takut untuk bersin juga kurang serta rasa lega selepas sebulan pengambilan ESP. Best sangat masa tu..maklum la, takut jugak luka dalaman kan..kita tak tahu....

Lepas sebulan pengambilan ESP juga, hormon saya kembali stabil dan period kembali normal setiap bulan. Kulit muka yang dulu nya mudah ditumbuhi jerawat, alhamdulillah semakin sihat dan jarang2 muncul..

Dan akhir sekali paling suka tengok Kulit wajah anak, nampak mulus sangat...


Saya dah rasai kebaikan ESP..anda ingin mencubanya? 013-433 3652 hubungi saya untuk mendapatkan ESP dan rasai keberkesanannya.

0 comments:

Post a Comment