Sunday, November 02, 2014

Tiada Sembelit, Tiada Kejang, Ringankan Stress dengan Oste!

Selalu orang pesan, jangan lupa minum susu agar gigi dan tulang kita kuat!! Sebab susu dikaitkan dengan keperluan kalsium. Kalsium dalam Shaklee lebih dikenali sebagai Ostematrix.


Kalsium Shaklee dengan tablet yang mudah ditelan

Tapi hakikatnya kalsium bukan sekadar untuk menguatkan tulang dan gigi. Tahu tak..?
Dengan pengambilan kalsium yang cukup, banyak kesan yang akan kita perolehi. Antaranya, tekanan darah kita akan berada pada tahap yang normal apabila saraf berjalan dengan lancar dan pengecutan otot berlaku dengan baik apabila kalsium mencukupi.


1 tablet Ostematrix = 1 gelas susu tinggi kalsium = 80 biji badam

Kelebihan Ostematrix Shaklee ialah formulanya yang unik yang diperbuat dari mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut Mati, dimana ianya mengandungi kalsium, magnesium, fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum,  manganes dan boron.

Sekiranya anda seorang yang....

> Sering merasa tekanan/stress, mudah kejang, ada masalah retensi air, sembelit, cuba beri peluang pada diri dan kurangkan masalah anda dengan Ostematrix.

> Bekerja dan sering merasa keletihan, ostematrix antara jawapan terbaik membantu anda kurangkan rasa keletihan malah kekal bertenaga dan bersemangat serta mudah bangun pada waktu yang kita tetapkan

> Sedang mengandung, ostematrix membantu mengelakkan kekejangan dan sakit tulang belakang.

> Menyusukan bayi, ostematrix membantu pengeluaran susu anda dengan lebih baik dengan syarat ibu mestila amalkan konsep penyusuan yang betul.

> Bergelar sebagai wanita, ostematrix membantu mengurangkan risiko osteoporosis ataupun kereputan tulang.

> Mempunyai masalah berat badan berlebihan, ostematrix membantu untuk memastikan kepadatan tulang anda mampu menampung tubuh badan anda.

Antara testimoni pengguna Oste untuk tatapan anda...




Bagi yang belum mencuba Ostematrix Shaklee, cubalah dapatkannya supaya anda merasa perbezaannya. Saya puas hati dan saya yakin anda juga akan sangat berpuas hati dengan Ostematrix. Berikan diri anda peluang untuk menikmati kesihatan yang lebih hebat dengan vitamin formula terbaik daripada Shaklee.

Sayangi diri anda, hubungi saya di 013-433 3652 untuk mendapatkan Ostematrix Shaklee. Pasti anda akan jatuh cinta dengannya!!

0 comments:

Post a Comment