Friday, December 12, 2014

Parut Hilang Dalam Masa 25 Hari, Kulit Semakin Cantik Berseri

Alhamdulillah...hari ni nak berkongsi pengalaman seorang pengguna yang kulit nya dahulu mempunyai parut pembawakan bayi menjadi semakin cantik berseri dengan Shaklee. Parut hilang dalam masa 25 hari je tau. Jom kita lihat perkongsian Pn.Fiza..

Testimoni Puan Syafiza Othman):

"Assalamualaikum.. Kak Yati.. Hari ni fiza nk bg testimoni..ehehe..

Alhamdulillah dh 25 hari Fiza mkn Set D + GLA.. Bersyukur sgt2.. Sebelum ni asyik jaga luaran je..Fiza mengalami parut pembawakan baby yang sangat teruk.. Muka jadi gatal2 dan meninggalkan parut yang sangat hodoh...

Sebelum ni dh macam2 produk kecantikan dr yg murah sehinggakan yang mahal tapi takde perubahan pun.. Segala treatment la apa la semua dah try tp x de perubahan yg habis duit je..

Fiza sangat2 bersyukur kepada Allah s.w.t. kerana membuka pintu hati Fiza untuk mencuba vitamin Shaklee ni di saat Fiza hampir2 tqk percaya pada segala macam produk kecntikan ni..Sebelum ni Fiza ada ambil jugak  Tab X.

Seminggu je makan SET D ni dh ada orang tanya Fiza... " Eh, pakai produk apa sekarang??" Nampak sangat kan muka Fiza sebelum ni sangat2 teruk..Sedih sangat tau bila orang tanya mcm tu..huhu. Raya Haji lepas family fiza datang beraya di rumah Fiza.. Mak dan akak pun tanya benda yang sama..Yela sebelum ni asyik tukar produk je..

Hubby pun cakap lepas ni jangan tukar2 produk dah.. Makan vitamin je =)

Sangat2 gembira dan bersyukur sangat2 kerana mendapat sokongan dari suami.. Alhamdulillah dgn disiplin dan minum air yang banyak Fiza dh nampak perubahan pada wajah Fiza.. suka sangat2.."

Wajah Puan Syafiza selepas 25 hari pengambilan Set D + GLA:



Ketara kan perubahan nya..Nak tahu Puan Syafiza ambil vitamin apa untuk kulitnya..Jom kita lihat.



Vitamin E ~ mengurangkan kedutan, garis halus, parut, jerawat dan bintik penuaan sekaligus melambatkan proses penuaan.

Vitwmin C ~ Merangsang pembentukan kolagen untuk mencantikkan kulit, membantu menjadikan kulit lebih cerah, tidak kusam, melambatkan proses penuaan dan menyekat pembentukan pigmen yang menyebabkan jeragat.

B Complex ~ meningkatkan aktiviti sel, mengurangkan stress dab bertindak sebagai penenang.

GLA Complex ~ mengawal selia hohormon estrogen dan testosteron, menghalang inflamasi kulit, memperbaiki tektur rambut.

Alhamdulillah...memang superb hasilnya kan. Anda juga mempunyai masalah kulit, dah macam2 produk anda cuba. Kali ni bagi kesempatan pada diri anda untuk mencuba vitamin Shaklee ok..kita rawat kulit dari dalam secara semulajadi.

Boleh hubungi saya melalui:

Call/sms/whatsApp saya :
Add fb saya : Sharifah Zawiyah
Like fanpage saya : MamaZiqryRizqy

Konsultasi PERCUMA khas untuk customers saya sahaja ya...


0 comments:

Post a Comment