Sunday, December 14, 2014

Set Kurus Shaklee Untuk Ibu Menyusu

"Teringin nak kurus tapi masih menyusukan anak. Macam-macam produk kurus ada di pasaran sekarang, tapi saya tak berani cuba sebab takut effect pada baby. Ada tak cara terbaik untuk saya kurus walaupun saya masih menyusu?..." Situasi macam ni selalu menjadi dilema pada ibu yang menyusukan bayi.

Jawapan nya...
ADA. Ya, memang betul ibu menyusu tak boleh mengambil sembarangan ubat kurus ya. Ibu perlu tahu apa yang sepatutnya diamalkan supaya perjalanan penyusuan ibu2 tidak terganggu. Paling utama, anak juga patut peroleh manfaat penyusuan walaupun ibu makan set kurus. Jangan pula disebabkan ibu terlampau nak kurus sehingga mengabaikan keperluan anak.

Set Kurus Shaklee untuk Ibu Menyusu

~ mengandungi 3 jenis suplemen penting, khas untuk ibu dan anak supaya kedua2 ibu dan anak sama-sama peroleh manfaat dan kesan yang positif.

Ibu menyusu hanya perlu mengamalkan ESP Shaklee, Lecithin dan Alfafa Complex. Ramai yang telah mencuba set ni berpuas hati dengan kesan yang mereka alami.

Jom saya belanja sedikit testimoni untuk anda! ;)

1) Puan Diyana ~ berat badan susut dan muka tidak lagi bulat



2) Puan Diyana turut berkongsi kesan lain ~ bukan sahaja susu banyak, kulit juga menjadi licin, halus dan gebu.

Alhamdulillah..suka tengok. Bukan sahaja Ibu kurus, anak juga dapat menikmati susu ibu yang melimpah ruah dan penuh dengan nutrisi hanya dengan pengambilan Set Kurus Shaklee untuk Ibu Menyusu

Nak cuba set ni, boleh call/sms/wassap saya di 013-433 3652 (sharifah zawiyah) dan Add fb saya : Sharifah Zawiyah Untuk chatting secara terus debgan saya.

0 comments:

Post a Comment