Tuesday, December 09, 2014

Set Penyusuan Shaklee

Ibu yang menyusukan anak sebaiknya mempunyai kesihatan yang bagus supaya dapat merealisasikan impian dan kewajipan seorang ibu untuk menyusukan anaknya sehingga 2 tahun


Tubuh badan si ibu yang mudah berasa letih dan stress merupakan salah satu punca terganggu nya proses penyusuan. Oleh itu, suplemen untuk penyusuan sedikit sebanyak membantu para ibu menjayakan tanggungjawab mereka.

Set Penyusuan Shaklee..ramai dah cuba dan ramai yang mendapat manfaat baik daripada Set Penyusuan Shaklee tak kiralah daripada 'killer' milkbooster nya iaitu ESP, Set Penyusuan Bajet, Triple MilkBooster Shaklee, hingga ke Set Penyusuan 3M .

Meh nak kongsi sedikit 'apa kata mereka'..

1) Doktor mengesyorkan Set Penyusuan Shaklee untuk ibu menyusu


2) Set Penyusuan 3M Shaklee, badan ibu lebih bertenaga, tidak mudah letih.



3) Set Penyusuan Shaklee Triple Milkbooster, Susu lebih banyak dan pekat, badan Ibu pun lebih bertenaga.



4) Production semakin meningkat dengan Set Penyusuan Shaklee



Alhamdulillah..sedikit perkongsian yang saya fikir ianya menarik mengenai Set Penyusuan Shaklee, ianya sebagai ikhtiar untuk kita memberikan yang terbaik buat si anak, dan juga diri si ibu.

Ibu menyusu dan bakal menyusukan anak yang  ingin mencari Set Penyusuan terbaik, atau encik suami yang ingin memberikan Set Penyusuan terbaik untuk si Isteri, boleh hubungi saya melalui...

Call/sms/whatsApp saya : 013-433 3652
Add fb saya : Sharifah Zawiyah
Like fanpage saya : MamaZiqryRizqy

Konsultasi PERCUMA khas untuk customer saya


0 comments:

Post a Comment