Thursday, December 18, 2014

Testimoni Vivix untuk 'Diabetes Abah Saya'

Allahuakbar..hari ni rasa seronok nak share pasal ni. Sedih pun ada jugak, tumpang seronok pun ya jugak bila melihat perkembangan dan kesan positif yang dialami oleh ayah rakan seperjuangan saya, Abah Lina. Jom baca apa yang Lina share ngan kami...


WhatsApp daripada Ibu Lina tentang perkembangan Abah Lina.

" Bismillah...
Testimoni vivix untuk diabetes abah saya. 
Hari tu vivix abis, dari 7, sugar reading shoot up sampai 18. Then abg yg sulung nak try produk lain. Gamogen..

Tapi reading x berubah. Abah makin lemah, kerap tidur. Kemuncaknya abah kena bisul kat tengkuk. Bukan 1 tapi 4 biji. 

Sampai 1 hari abah saya pitam kat masjid. Masa tu dah tak dapat tahan risau, saya mintak kesepakatan adik beradik, kami share sorang sikit n beli vivix abah. 

Alhamdulillah..baru 2 minggu back to vivix, badan dia dah segar semula.paling happy sugar reading dia dah drop sampai 7.5.

Syukur.. syukur.. syukur
Sampai nak nangis rasanya.

Bila abang yang sulung dapat tau, die terus order 1 botol lagi untuk abah.

Rasa terharu sangat. " cr.to Lina.

Usah kata tuan punya badan rasa terharu, saya sendiri pun terharu bila mendengar kesan positif yang diterima oleh abah Lina.

Ikhtiar selagi ada cara untuk membantu dan mengurangkan penderitaan ibu dan ayah kita. Harga suplemen yang kita beli untuk kesihatan ibu dan ayah tidak setanding dengan pengorbanan yang ibu ayah kita telah lakukan. Kesihatan baik ibu ayah adalah kebahagian anak-anak.

Nak lebih info dan testimoni mengenai Vivix, ada di SINI Ya.

Ingin mencuba Vivix tonik ajaib Shaklee ataupun produk shaklee yang lain, boleh terus hubungi saya ya.



Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Penang Island
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2
 

0 comments:

Post a Comment