Tuesday, December 16, 2014

Cara Atasi Kulit Berjerawat dan Bernanah

Kulit muka yang berminyak, berjerawat dan adakalanya bernanah memang merimaskan dan membuatkan diri berasa kurang yakin. Pelbagai produk kosmetik dah dicuba untuk mengurangkan masalah, namun tiada sebarang kesan positif malah lebih memburukkan keadaan. Kenapa?

Kulit jenis berminyak dan berjerawat memang sangat sensitif dan pemilihan penggunaan produk kosmetik mestilah dengan lebih berhati-hati. Justeru, merawat kulit yang bermasalah bermula dari dalam lebih berkesan dan paling baik. Jom ketahui cara atasi kulit berjerawat dan bernanah.

5 suplemen wajib bagi merawat kulit dari dalam ialah Vitamin C, vitamin E, vitamin B, Alfafa dan  MealShakes.

Bagaimana ianya membantu..?

Vitamin C, E dan B sangat sesuai untuk diambil oleh mereka yang mengalami masalah kulit. Ianya terdapat dalam satu set kecantikkan yang dikenali sebagai Set D. Set D membantu untuk membina kolagen dalam kulit dan menaikkan seri muka supaya kulit menjadi licin, halus dan gebu.

Kulit jenis berjerawat dan bernanah, Alfafa membantu untuk proses detoks dan memastikan sistem badan berjalan dengan lebih lancar. Manakala MealShakes membantu untuk membaikpulih  luka dan kudis  beserta parut. Vitamin B complex, zat besi dan copper yang terdapat dalam MealShakes membantu untuk membentuk sel darah merah yang lebih sihat dan memberi perubahan positif pada conplexion kulit.

Dibawah merupakan testimoni SEBELUM dan SELEPAS Aizat yang telah mencuba set di atas. (Pic credit to mommyiskandar.com)

Testimoni pengguna yang mengamalkan Set D ~ Set Kecantikkan Kulit



Alhamdulillah..ramai berpuas hati dan mendapat kesan yang positif dengan merawat kulIt dari dalam, pastinya dengan vitamin Shaklee. Anda ada masalah yang sama? Jangan risau. In shaa Allah dengan pengambilan vitamin Shaklee yang betul, kita dah tau cara atasi masalah kulit berjerawat dan bernanah. Jom kita Ikhtiar!! Pastinya dengan Set Kecantikkan kulit Shaklee.

Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi produk yang sesuai untuk anda.

Call/whatsApp 013-433 3652
Add /pm fb saya: Sharifah Zawiyah

0 comments:

Post a Comment