Friday, January 09, 2015

Alfafa~ Rahsia Keintiman Wanita dan Kurangkan Keputihan

  No comments    
categories: ,
Assalamualaikum semua..

Hari ni rasa senang hati nak berkongsi mengenai Alfafa pula ye..Alfafa ni teman baik wanita tau. Bagi pengguna-pengguna tegar Alfafa Complex, Alfafa adalah rahsia keintiman wanita dan membantu wanita merawat atau mengurangkan masalah keputihan.

Jom ketahui sedikit info nengenai keputihan dan bahayanya..

Keputihan yang normal adalah keputihan yang hanya mengeluarkan lendir putih dan jernih,  tidak berbau malah tidak menyebabkan kegatalan.. Tetapi awas wahai wanita, jika keputihan yang dialami bersifat pekat, berwana putih kekuningan, berbau dan juga menyebabkan berlaku gatal-gatal. Ini memang bermasalah. Jangan pandang remeh ya.

Tahu tak, masalah keputihan ni disebabkan oleh jangkitan kulat. Jika ia tak dirawat dengan baik, adalah tidak mustahil ianya akan merebak dan menyerang organ-organ penting dalam badan. Malah ianya menjadi lebih teruk sebab ia merebak kepada pasangan kita di mana kesannya organ seksual lelaki juga turut akan berasa gatal,melecet dan kemerahan..

Alfafa ~ Rahsia Keintiman Wanita...

Alfalfa ni mengandungi phytoestrogens juga menyebabkan ia mempunyai fungsi seperti kacip Fatimah, maka, membantu dalam “hubungan” suami isteri (enhance libido). Malah, ada juga yang mengaitkannya dengan membantu pembesaran payudara.Menarik kan?

Jom saya belanja testimoni pengguna tegar Alfafa Complex:

Testimoni Alfafa 1


Testimoni Alfafa 2


Testimoni Alfafa 3


Testimoni Alfafa 4

Uishh..feedback mengenai keputihan dan testimoni 'panas'..Patutlah ramai wanita yang jatuh hati dengan Alfafa Shaklee ni.. ;)

Nak cuba rasai khasiat Alfafa Shaklee? Boleh terus cari saya ya.

Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Penang Island
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2

0 comments:

Post a Comment