Thursday, January 01, 2015

Kenali Vivix Shaklee

Assalamualaikum semua..
dah masuk tahun baru kita. Selamat tahun baru 2015, moga tahun ni lebih baik dari yang sebelumnya.

Macam biasa lah kan, tiap-tiap bulan pasti Shaklee akan buat promosi. Dan kali ni dengan bangganya saya nak umumkan promosi berganda lagi untuk bulan ni iaitu Vivix, Alfafa dan formula baru Vitalea untuk kanak-kanak.. Teruja tau..hihi.



Entri kali ni nak cerita pasal Vivix dulu ye. Jom kenali Vivix Shaklee. Vivix yang dikenali sebagai tonik ajaib Shaklee. Kenapa? Sebab ada banyak testimoni berkaitan masalah kesihatan yang sembuh selepas mengamalkan Vivix. Antaranya seperti SLE, sendi, imuniti, gout, darah tinggi, kolestrol, jantung, strok, diabetes, dan macam-macam lagi. Nanti sikit demi sikit saya share ok. Testimoni Vivix rawat diabetes dan strok di sini

Vivix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol.

Polifenol..polifenol..ape benda tu. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk Shaklee.

Secara ringkasnya.. Vivix ni bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas,  dan memperbaiki DNA. Kenapa DNA? Kerana hampir setiap hari tubuh kita mengalami kerosakan DNA akibat radikal bebas.

Ramuan dalam Vivix juga mampu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolesterol, mengawal tekanan darah, serta mengurangkan berat badan. Sebab tu kebanyakan pengamal tegar Vivix, mereka nampak muda, kulit tegang dan bersinar, juga sihat bertenaga.

Sebotol Vivix dengan 1001 khasiat. Orang kata mahal. Ya, memang agak mahal. Namun apalah sangat jika nak dibandingkan dengan nilai kesihatan kita dan orang yang tersayang kan. Senang cerita, harganya memang setanding dengan kualiti.

Jom dapatkan Vivix Shaklee dengan 1001 khasiat untuk anda dan orang yang tersayang.



Konsultasi PERCUMA Seumur Hidup!
Hubungi saya:

Sharifah Zawiyah (ID : 920417)
Pengedar Shaklee Penang
COD Shaklee Penang Island
Emel: sharifahzawiyah@yahoo.com
Call / Sms / WhatApp: 0 1 3 – 4 3 3 3 6 5 2
 

0 comments:

Post a Comment