Saturday, April 11, 2015

Kecutkan Cysts dengan GLA Complex

Ovarian Cysts adalah nama yang diberikan kepada cyst atau poket yang berisi lendir atau air yang terjadi di dalam atau dipermukaan ovari. Kejadian ini kerap berlaku dimana kebanyakkan wanita tidak menyedari yang mereka sedang mengalami masalah cysts. Ini kerana kehadiran cysts dalam ovari jarang memberikan apa-apa simptom yang membolehkan cysts itu dikesan awal.
 
Walaubagaimanapun, kita wanita kena ambil tahu bahawa kehadiran ovarian cyst mungkin menunjukkan sistem peranakkan kita bermasalah dan berkaitan dengan masalah ketidak-suburan anda.



GLA Complex Ikhtiar untuk bantu kecutkan Cysts.




Mengapa GLA Complex?

GLA merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin. Prostaglandin merupakan bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses-proses badan yang normal. 

Satu lagi sumber asid-asid lemak Omega-6 adalah minyak benih bunga matahari. Ia mengandungi vitamin E yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel. 

Ramai wanita menggunakan GLA (Asid Linolenik Gama) untuk memelihara kesihatan sepanjang kitaran haid setiap bulan. Testimoni GLA ~ ikhtiar untuk period tidak stabil dan senggugut.

GLA boleh diambil oleh lelaki dan wanita. Ia juga sangat membantu terutama mereka yang mempunyai masalah jerawatdarah tinggi dan kencing manis. Testimoni GLA ~ bantu atasi masalah kulit.

Jom saya kongsikan beberapa testimoni pengguna GLA Complex yang mengalami sendiri pengalaman penyakit Cysts:

1) Masuk botol ke-3, Cysts Mengecut daripada 4.5cm kepada 1.5cm
______________

2) Cysts sebesar 3.2cm mengecut, Alhamdulillah berjaya hamil.


3) Cysts dikesan dengan saiz 9.7cm, mengecil dan terus mengecil dan hilang.


4) Penghidap cysts ovari sebesar 3.9cm, pengambilan 2 botol GLA, cysts hilang dan berjaya hamil.

Alhamdulillah..Alhamdulillah..segala puji bagi Allah Tuhan sekalian alam.
Tiada yang lebih menggembirakan bagi kami bila dapat membantu ramai orang lain hidup dengan lebih sihat. 

Sekiranya anda atau ada rakan-rakan wanita yang pernah mengalami masalah ketumbuhan cyst ini, saya sarankan agar mencuba, juga meneruskan pengambilan Shaklee GLA dengan konsisten dan istiqamah. In Shaa Allah..kita usaha, ikhtiar, doa dan tawakal padaNya.

Bagaimana mendapatkan GLA Complex untuk anda?

Hubungi saya:
013-433 3652

0 comments:

Post a Comment