Tuesday, April 14, 2015

Kekal Cantik dengan ESP Shaklee (masker)

Assalamualaikum..
Hai hai..hari ni feel free nak share pasal ESP Shaklee pujaan ramai tu. Yela..selalu kalau dah start consume ESP Shaklee mesti akan ada repeat order punya. Hebat sangat kah? Alhamdulillah..ESP Shaklee mempunyai 1001 khasiat. Sebab itu jugalah ESP menjadi Hot Seller setiap bulan walaupun bukan dalam bulan promosi tau.

Tapi tapi tapi...topik hari ni adalah Kekal Cantik dengan ESP Shaklee (masker). So,saya akan cerita kesan/hasil daripada pengguna-pengguna ESP yang mengambil kesempatan mencantikkan kulit muka mereka dengan menggunakan ESP Shaklee sebagai masker.


Bagaimana nak buat masker ESP?


Mudah bukan? sebab itulah sedang menaip entri ni pun saya boleh ber'masker' ESP. Nak kulit gebu gebas jugak. Sihat Dalaman Cantik Luaran ;)

Jom tengok apa kata pengguna tegar ESP Shaklee:

1. Kulit jadi Halus, Segar dan Licin....dan Putih.
 

2. Kulit muka nampak gebu dan berseri-seri, jerawat juga cepat kecut.
 
Credit pic: cahayahatiumi.com
3. Masalah kulit kering dan sensitig --> kulit muka soft dan tidak mengelupas lagi.




Wahh..best2 perkongsian pengguna tegar ESP nih. Cepat2..yang dah beli ESP Shaklee tu tapi belum pernah ber'masker' tu. Jom pakat2 buat..memang best tau.

Yang belum penah ber'ESP' lagi tu. Jom cuba ESP Shaklee..Banyak khasiat dalam 1 tong. Untuk penyusuan, merawat alergi, kecantikkan kulit, Kesuburan, Kehamilan, dan macam-macam lagi.
Memang tak rugi!!

ESP Shaklee merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolesterol dan kaya dengan asid amino penting.

Dapatkan ESP Shaklee setong untuk anda, hubungi lah saya..

Sharifah Zawiyah
013-433 3652

0 comments:

Post a Comment